Adsl Direct kpn

Hallo beste mensen, ik heb op het forum gezocht naar gebruikers van adsl direct van kpn, maar ik heb niet veel kunnen vinden. Mijn vraag is wie heeft dit en zo ja hoe zijn de ervaringen met adsl direct. Ik moet namelijk overstappen naar adsl, nu heb ik kabel van kabelfoon ben hier zeer tevreden over maar ik ga verhuizen en daar hebben ze geen kabel dus dacht ik misschien is dit wel iets voor mij " Adsl Direct kpn"

wie geeft een reactie, alvast bedankt

Adsl direct van kpn toch niet zo'n goed idee?

Is er nou niemand die dit heeft?

Kan het bijna niet geloven?

Ik gebruik ADSL van Planet, dat is het zelfde maar dan zonder email en homepage ruimte. Mijn ervaringen zijn zeer positief, behalve dan dat het prijzig is. Maar dat is kabel ook dus lood om oud ijzer. Vooral de continuïteit en de constante kwaliteit bevallen mij heel goed.

Ik maak geen gebruik meer van de homepage ruimte en zit er over te denken om ook Direct ADSL van KPN over te stappen, is iets voordeliger en met de aanbieding scheelt dat mooi twee maanden abonnements kosten.

Ik zou zeggen gewoon doen.

Heb sinds een paar dagen ook direct-ADSL. Ben van Basic abbo (Tiscali/KPN) overgestapt naar light. Zou me de helft van de snelheid opleveren, maar moet eerlijk zeggen dat dit bij surfen niet zoveel uitmaakt. En downloaden doet dit ding ook wel als ik slaap :wink:

Snelheid valt me overigens erg mee, ik vind dit de besparing van 20 Euro p.mnd. wel waard!

Heb wel KPN mail gestuurd over het niet werken van de breedband portal op een Mac (niet dat ik er zoveel zou doen…), maar verder geen problemen.

Heb de overgang online in gang gezet, en een paar dagen later had ik schriftelijke bevestiging incl. de nodige informatie incl. datum van overgang in huis. Klopte allemaal.

Mailen werkt ook gewoon via hun smtp server.

Dus… geen klachten!

Ben overgestapt van Planet Comfort naar ADSL-Direct Light. En ja, iets langzamer, maar wel € 35 goedkoper per maand. Ik heb er geen problemen mee.

[quote:4f10593003="bijker"]Hallo beste mensen, ik heb op het forum gezocht naar gebruikers van adsl direct van kpn, maar ik heb niet veel kunnen vinden. [/quote:4f10593003] [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20047&highlight=]Toch wel[/url] :wink: