Adsl modem, draadloos (11g) en aansluitng USB printer ineen

Ik zoek bovenstaand. Dus een adsl modem (geschikt voor kpn xs4all), router, draadloos netwerk en de mogelijkheid om een usbprinter erop aan te sluiten. Dit alles in èèn dan..... Wie weet welke fabrikanten in aanmerking hiervoor komen?

Alvast bedankt
Ray

Kijk hier eens:

http://www.eminent-online.com/

en dan bij EM4032 802.11g Wireless LAN 4-Port Router

Groeten.

Misschien heeft Draytek ook wel iets, maar ik vind Draytek erg duur en zijn prijs niet waard.

Groeten,

Frans

Ja top. Scheelt inderdaad in prijs. Kom echter 2 volgens mij identieke produkten tegen, de door jou genoemde EM 4032 maar ook de EM 4114........het verschil is?????

Maar alvast bedankt.

groet
Ray

Dit 4032 is geen modem.

Aha, das duidelijk dan. Iemand enige ervaring met dit merk?

groet
Ray

Trouwens, deze toko heeft ook veel, kun je ook eens kijken.

http://www.wifishop.nl/

ehh.....voor mij geldt ook dat ik een leek ben, maar ik ben wel op zoek naar precies zo'n product....

deze 4032 van eminent is vooral voor allerlei Windows varianten en niet voor Mac…of maakt dat eigenlijk allemaal niet uit bij dit soort apparatuur ??

Nee het maakt fetelijk niet uit wat voor OS je gebruikt, instellen van de router/modem doe je via de browser. Zolang het modem maar wel PPTP ondersteunt. En waarschijnlijk heb je een scriptje nodig voor kpn/adsl. Maar als je dat wilt weten mail je toch even naar de leverancier/importeur. Die kunnen je dat vast wel vertellen.

Net prijsje gekregen voor EM 4114 bij winkel om de hoek. Deze kon hem bestellen voor 145 incl.

Niet echt prijzig dus…

[quote:177421b800="maca"]Net prijsje gekregen voor EM 4114 bij winkel om de hoek. Deze kon hem bestellen voor 145 incl.

Niet echt prijzig dus…[/quote:177421b800]
Het is alleen zo dat slechts een selecte lijst USB printers ondersteund wordt. Niet de mijne dus :cry:
Dus nog steeds geen printserver maar een aparte USB switch … :x

Ja dat klopt. Heb mail gestuurd met vraag of er inmiddels nieuwe bij gekomen zijn, maar tot op heden geen reactie!!

Ben dus maar overgestapt (nog niet gekocht maar zit in de planning) op de Belkin draadloze(54mbps) ADSL-modem/router en een laser netwerkprinter.

groet
Ray