ADSL of niet...

:? [color=darkred:4473f2196c][/color:4473f2196c] Volgens providers zoals zonnet en wannadoo is de centrale in mijn regio (4417AH) anno 2003 niet geschikt voor ADSL. Zeelandnet kan ik echter zo aan laten sluiten. (Overigens ZEER slechte informatie voor Mac-gebruikers en alles dat te vinden is alleen in OS8.x) Is dit wel juist of is het een trucje van twee partijen om je te verplichten tot een bepaalde provider in je regio?

Waarom zou Zonnet en Wanadoo willen dat jij bij een andere provider een abbo neemt? Vraag het eens op bij KPN zou ik zeggen. Een postcode check is zo gebeurt.

Anders bied je Zeelandnet aan om hun Mac-handleiding te updaten in ruil voor een gratis jaar abbonement ofzo. :wink:

op de apple site staat wanadoo zelfs als partner voor interprovider genoemd dus zou het met wanadoo toch moeten lukken

Het is zowiezo eigenlijk geen moeite om ADSL op een modern OS te gebruiken, maakt niet uit welke. De meesten hebben hier namelijk al ondersteuning voor en hoef je dus alleen nog maar de gegevens van de provider intevullen.

Maar zeker weten doe ik dat niet aangezien ik nog steeds op OS9 zit :apple:

Weet niet of je met deze site op de hoogte bent maar

www.adslmetacrawler.nl

daar vind je alle providers bijeen en je kunt maximaal 3 tegelijkertijd met elkaar vergelijken …

suc6