advies gevraagd: Laserprinter kopen

Ik zoek een betaalbare laserprinter met de volgende mogelijkheden:

-zwartwit
-A4
-duplex printen
-max. ca €200
-naast een lade losse papierinvoer; liefst tweede lade voor enveloppen
-goede mac compatibiliteit
-niet stinken (zoals Samsungs schijnen te doen) omdat hij in gespreksruimte staat.
-evt. scanmogelijkheid, fax niet nodig.

Heeft iemand tips?

Nog een paar criteria: - Kleur of zwart/wit? - Maximale prijs? - A4 of A3? - Ook faxen? Ook scannen?

[quote:f1284026a1="Pieterr"]Nog een paar criteria: - Kleur of zwart/wit? - Maximale prijs? - A4 of A3? - Ook faxen? Ook scannen?[/quote:f1284026a1]

ik heb ze toegevoegd!

Ik heb een zwart/wit laser printer van samsung. Gekocht bij Saturn (prijs 69 of 79 euro) Stinkt niet.

Stinken? Is dat niet gewoon de vrijkomende ozon, en is dat niet gewoon inherent aan laserprinters?

Zie je wel, de ozon stinkt! BAH Weg ermee! Brand er maar een gat in!

(Door je duplex eis blijven er weinig opties over in deze prijsrange.)

Samsung ML-2851NDR

Brother [url=http://www.brother.nl/g3.cfm/s_page/63170/s_level/22710/s_product/HL5340D]HL-5340D[/url].

Op dit moment te koop bij o.a. Zercom (Eindhoven) voor 188,10 incl. BTW

De HL-5340D heeft geen netwerk aansluiting daarvoor moet je de HL-5350DN hebben.

Ik heb een Brother 5250DN, waarschijnlijk een iets ouder model dan hierboven genoemd.

Ben uitermate tevreden. Voor scannen, faxen en kleurprinten heb ik een aparte HP DeskJet (7310, helaas werken de drivers onder 10.5 minder dan onder 10.4). De Brother is snel, kan met USB en UTP kabel, print dubbelzijdig en heeft goede kwaliteit.

Toner kost bij Office Centre €69 (3500 prints) of €89 (7000 prints) bij 5% dekking; beide excl BTW. Verbruik zelf ongeveer 6000 vel per jaar.

ga voor kwaliteit zou ik zeggen.

check de printershop.nl

ik heb een uber XEROX gekocht, kleur en zeer goed voor 180e