Advies Isync GSM

Hoi allemaal,

Ik sta op het punt nieuwe GSM te kopen en twijfel tussen volgende 3 modellen (het heeft dus geen zin mij een ander model te proberen aanraden het is een van deze 3) om de volgende redenen:

1 Sony Ericsson k700i
2 Sony Ericsson T630
3 Nokia 6021

Ik wil gsm die via bluetooth synced met mijn apple alle gsms hebben bleutooth dus zover is het ok. Mijn voorkeur gaat uit naar Sony Ericsson want heb negatieve ervaringen met Nokia uit het verleden (waar we hier in deze threath niet gaan over uitwijden) maar wil daarom niet zeggen dat ik geen nokia ga kopen als die beste zou zijn natuurlijk.

Zoals ik het zien syncen ze allemaal met isync maar ik zou graag weten van mensen die hiermee ervaring hebben wat ze allemaal syncen. Ik zou liefst weten welke telefoons zowel adressen als fotos die bij een bepaalde contact horen syncen en welke niet. Verder zou ik ook graag weten of ze allemaal met isync syncen zonder dat ik extra programmas nodig heb. En eventuele batterij duur uit ervaring (dus niet van een site dat kan ik zelf ook opzoeken).

Hartelijk bedankt
Basiel

se p910i synced het adresboek met de fotos die je daar hebt ingesteld en als er iemand belt waar een foto bij hoort zie je de foto op je scherm, verder synced mijn de p910i de agenda's ook allemaal, maar ik heb nog niet geprobeerd of ze als een agenda of dat ze ook als losse agendas in de telefoon gezet worden.

daan.

Foto's linken aan nummers kan de K700i ook....

Steve worden die fotos dan ook via isync in mijn adressboek van mijn mac gecopieerd bij die contact of niet? En omgekeerd werkt dat de fotos die nu bij mijn contacts in mijn adressboek staan worden die ook naar gsm gecopieerd?

Dat weet ik eigenlijk niet.... nog nooit geprobeerd. Ik ben niet zo van de fotograferen op mijn mobiel... overigens diegene die ik gemaakt heb... zijn best prima... !!!

kan je dat even testen? voor de rest tevreden van je K700I?

Mijn vriend heeft een siemens m75 en die kan ook gewoon syncen hoor. We hebben nog niet de foto's aan contacten gehangen dus ik weet niet of dat werkt.

Je hoeft dus niet perse nokia ok ericsson te kiezen

[quote:f4baced8d3="basiel"]Steve worden die fotos dan ook via isync in mijn adressboek van mijn mac gecopieerd bij die contact of niet? En omgekeerd werkt dat de fotos die nu bij mijn contacts in mijn adressboek staan worden die ook naar gsm gecopieerd?[/quote:f4baced8d3]

Nee, spijtig genoeg niet :frowning:

[img:f4baced8d3]http://img82.imageshack.us/img82/2047/isync6hp.png[/img:f4baced8d3]

is inderdaad heel spijtig zou dat wel handig gevonden hebben maar ja dan geen fotos he. Ok dus zal T630 of k700i worden iemand argumenten welke ik zou moeten nemen? En zijn menus wat gebruiksvriendelijk?

BTW Moodjoo omdat die info op applesite wat outdated was wou ik het toch nog eens expleciet vragen of het kon.

Ik ken de K700i niet, maar heb zelf de T630. Werkt perfect, ook met isync. Perfect compatibel met adresboek en ical.

Een nadeel van de T630, de batterij is snel leeg !
Na een dag of vier standby (ja enkel standby - zelf dan nog niet eens gebeld) is de batterijcapaciteit nog maar 50%.

Ik zou voor de K700i gaan , heb deze zelf ook gehad en beviel me prima je kan goed syncen en contacten met foto's enz , ook kan je je ical netjes bijhouden visa versa. en het bluethooth remote control werkt ook lekker, ondertussen heb ik zelf de k750i deze is weer helemaal top kwa syncen bij k700i kon mijn powerbook soms de gsm niet vinden maar dat is voorbij sinds de overstap naar k750i

Ik heb zelf de K750i, maar eerlijk gezegd doe ik er niet zo heel veel mee... fotootje hier en daar... en thema's er opzetten en wisselen... en muziek luisteren... :) (okee... ik heb ook wel een iPod, maar ik zet mijn band muziek er vaak op om terug te luisteren...)