Afbeeldingen als achtergrond in Mail

Weet iemand hoe je afbeeldingen als achtergrond kan instellen in Mail?

Alvast Bedankt…

Als ik het mij goed herinner kan dit niet.

Het kan misschien, als je OSX Tiger hebt. Als je een html pagina maakt met een afbeelding op de achtergrond, die in Safari opent en dan kun je met commando - i geloof ik de pagina als html mail versturen. Het kan zijn dat je het html bestand ergens online moet zetten.

Vind het echt vreemd dat dit niet mogelijk is, je zou verwachten, met al die apps, dat dit ook zou moeten kunnen. Hoe moeilijk is het om dit te fixen, ach ja hebben ze weer wat om aan te prijzen bij de volgende keynote.......NU MET AFBEELDINGEN ALS ACHTERGROND IN MAIL !!!

Ik hoor het Alte Steve al weer mooi brengen…

Thanx Anyway, tenzij iemand toch iets weet wat wij niet weten natuurlijk.

Kon me herinneren een tijd geleden zoiets gelezen te hebben... maar omdat de zoekfunctie nogal kapot is kon ik het niet meer vinden. Tot 4 seconden geleden! Einde van pagina 21 en begin van 22 in onderstaand topic. Geleuter van vogel, Oppie en FreekMac.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=8912&postdays=0&postorder=asc&start=300

[quote:acc0a2fd97=“Oppie”][quote:acc0a2fd97=“vogel”]Ik gebruik Mail nog steeds niet vanwege het gemis aan functies om een achtergrond in te stellen.[/quote:acc0a2fd97]
Ja hoor, alle kleuren, zolang het maar wit is :stuck_out_tongue:

Blij toe overigens; een tijdje terug kreeg ik zo’n mail met spuuglelijke gekleurde achtergrond; bah!
En wat vervelender was: door een foutje in de HTML code werd het een lap van ongeveer 1 m2; lekker scrollen joh.[/quote:acc0a2fd97]

Etc…