Afmetingen Mac Pro ??

Ha allemaal,

Ik heb voor mijn G5 dual 2.3 een tijd gelee een kastje gebouwd waar ie precies in kan.
Nu denk ik er over binnenkort een Mac Pro te kopen.
Weet iemand of deze dezelfde afmetingen heeft als mijn G5 ?

Heb op de apple site niet echt deze gegevens kunnen vinden.

Zou mooi zijn als ik het kastje kan behouden :0)

Rob.

Dan moet je toch wat beter zoeken...

“Afmetingen en gewicht Mac Pro
Hoogte: 51,1 cm
Breedte: 20,6 cm
Diepte: 47,5 cm
Gewicht (standaardconfiguratie): 19,2 kg (5)”

[quote:0e83498774="vanhaze"]Ik heb voor mijn G5 dual 2.3 een tijd gelee een kastje gebouwd waar ie precies in kan. [/quote:0e83498774] Apart... de G5 heeft toch al een kastje? Best een mooie, van aluminium! Maar goed, ieder z'n smaak...

Denk je wel aan voldoende airflow in zo’n kastje? Anders word je machine wel erg warm…

Voor zover ik had begrepen is de G5 net zo groot als de Mac Pro. Zelfde kast, andere inhoud. Maar hierboven schrijft al iemand de precieze afmetingen dus dan kun je het nameten :slight_smile:

Kastje gebouwd tegen de herrie misschien? Mijn Dual G5 1.8 begint af en toe te blazen alsof we vertrekken naar Gran Canaria ofzo .....

:?

Het is toch zonde om zo'n mooie PC in een kastje te zetten :innocent:

Niet iedereen gebruikt zijn Mac Pro om er uren kwijlend naar te kijken. Er zijn geloof ik ook nog enkele die hem aanzetten en er op werken. Geen probleem om hem voor die groep mensen in een kastje te stoppen lijkt me. :sealed:

[quote:e859576aa4="GoingStrong"]Kastje gebouwd tegen de herrie misschien? Mijn Dual G5 1.8 begint af en toe te blazen alsof we vertrekken naar Gran Canaria ofzo .....

:?[/quote:e859576aa4]

Had ik ook last van. TIP: Haal 'm eens uit elkaar en maak 'm grondig schoon. Ook de voeding schoonmaken. Je kunt hier vinden hoe het moet:
http://www.sharpeningbeneath.com/g5guide/

Succes!

[quote:5fe783780f="AppletjeEitje"]Geen probleem om hem voor die groep mensen in een kastje te stoppen lijkt me. :sealed:[/quote:5fe783780f] Ehm vanwaar die toon? Beetje vreemd. Ik vraag gewoon waarom 'ie 'm hemelsnaam in een kastje heeft. Ik zeg nergens dat dat verkeerd is ofzo.

Posts die eindigen op :sealed: vind ik niet zo vriendelijk overkomen, maar kan aan mij liggen?

Hij produceerd muziek en dat kan nog wel eens hard gaan, dus misschien heeft dat kastje een geluidswerende functie (tegen trillingen) van buitenaf om je hardware te beschermen? Of inderdaad tegen het lawaai van de computer zelf. Verder denk ik dat de afmetingen hetzelfde zijn, alleen kan ik er niet 100% zeker over zijn.