Of ik kijk er volledig overheen, maar ik kan de afmetingen van de oudere MacBooks niet vinden. Ik ga namelijk vanmiddag een zwarte MacBook kopen en wil graag weten of ik dus gewoon een tas kan kopen voor de nieuwere witte plastic MacBooks. Of de afmetingen gelijk zijn en dus gewoon zal passen, want dan zal het allemaal wat makkelijker worden!
Eigenlijk wil ik gewoon weer die krijtstreep Fabrix case, kan je die ook in NL kopen dat je niet zo lang hoeft te wachten?
Jomig, je hebt gelijk, maar komaan, 13 inch met zo'n kloteresolutie. Bij de nettop hier van 11 inch vind ik 1366x768 (vrijwel gelijk aan 1280x800) al zo-zo. Was alleen de oude alu macbookpro dan 12 inch?
Veel meer PPI krijg je niet hoor bij schermen. Misschien iets meer. 1280x800 is een prima resolutie voor een 13 inch scherm! Meest laptops hebben een lagere PPI dan de MacBook. En ik denk dat je de 12 inch PowerBook of 12 inch iBook bedoelt. De witte MacBook is de opvolger van de iBook.
[quote:de36f5c4b5="hansiedejong"]idd en de gewone macbook is eigenlijk op dit moment beter qua specs dan de goedkoopste pro.
160 om 250 GB HD
al vind ik dat wit niet mooi, alu vind ik persoonlijk mooier…[/quote:de36f5c4b5]
firewire,kaartlezer, aluminium behuizing. En inderdaad uiterlijk is mooier, bijvoorbeeld een mooier scherm (zwarte rand doet best veel, de kleuren komen flets uit op de witte macbook.)
Maar dat waarborgt idd niet 150 euro prijsverschil, denk ik…er zou ook een 250 GB HD in horen te zitten…