Afreageerdraadje

Nou, de veldslag (Koninginnedag) in Amsterdam is weer voorbij. Dan mag je je weer door een berg afval, pis en bierlucht naar je werk. Tram 1, 2 en 5 komen door het vuil niet door de Leidsestraat. Kan je niet gewoon in je eigen hol Koninginnedag vieren :x !

kan het fotodraadje niet voor pro's niet meer vinden :cry: :cry: :cry: :cry:

Dat ik mijn vriendin veel te hard mis nadat ze hier is blijven slapen.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

[quote:a921150dab][i:a921150dab][b:a921150dab][u:a921150dab][size=18:a921150dab][color=red:a921150dab]Zoekfunctie![/color:a921150dab][/size:a921150dab][/u:a921150dab][/b:a921150dab][/i:a921150dab][/quote:a921150dab]

:nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij:

[quote:e3335717fd="Turbanus"]:? Knappe 100ste post hoor! :wink:[/quote:e3335717fd]

Bedankt!

[quote:ec4fc25687="dintel"]:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

[quote:ec4fc25687][i:ec4fc25687][b:ec4fc25687][u:ec4fc25687][size=18:ec4fc25687][color=red:ec4fc25687]Zoekfunctie![/color:ec4fc25687][/size:ec4fc25687][/u:ec4fc25687][/b:ec4fc25687][/i:ec4fc25687][/quote:ec4fc25687]

:nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij: :nietblij:[/quote:ec4fc25687]

Trouwens nu ik dit (scroll naar Koen 1980) heb gelzen realiseer ik me dat deze website eigelijk heel bijzonder is! En daarom hoeven wij hierop ook niet aftereageren?

[quote:b7d039de0f="batelje"]kut-stagiares...die kunne geen goe les geve , zijn veel te braaf en wete zelf ni wa ze moete doen , er is er zelfs eentje weggegaan omdat ze "fysisch en fysiek dood was " , yeah right. Als ze dit al erg vond...en de beste stagiare die we ooit hebbe gehad is weggegaan (ze is er wel door op haar stage)[/quote:b7d039de0f]

:cry: :cry: :x :x Woorden zijn overbodig.

Ben ziek geworden vandaag. Het zat er al aantekomen. Had begin van de week al last van mijn keel, maar goed dan kan je nog wel naar school. Gisteren verkouden geworden. Vandaag de koorts erbij. Heerlijk. :cry: Voel me helemaal slap. En dat terwijl mijn vakantie vandaag/maandag begint. :x Maar goed op tijd naar bed, morgen weer een dag.

:x .. de laatste posts van een member in diverse draadjes! Als je niks te melden hebt waarom reageer je dan?! Heerlijk zo'n Afreageerdraadje..

[quote:1addfc0608]Dit is al eerder aan bod gekomen hier op het forum. Even zoeken en je weet alles.

SLOTJE!!!

Breuf[/quote:1addfc0608]

[quote:1addfc0608]Domme vragen bestaan niet.

[quote:1addfc0608]Valt wel mee hoor. Ik heb ze hier veel stommer gehoord.

[quote:1addfc0608]Daar ben je te laat mee.

En dan ook nog dit topic!

Ik moet nog fcking 4 proefwerken leren voor komende week ARGH :sealed: :x :x :x

AAAAARGHH!!! AZ GEEN SCHAAL EN GEEN BEKER!!... :grrr: :grrr: :grrr: :x :x :x :x :x kan wel janken :cry: :cry:

[quote:6388102afd="Leoww"]AAAAARGHH!!! AZ GEEN SCHAAL EN GEEN BEKER!!... :grrr: :grrr: :grrr: :x :x :x :x :x kan wel janken :cry: :cry:[/quote:6388102afd]

Yeah :smiley:

eej niet zo he! :evil:

NAC Breda!!! :D :D

Okee, maar om weer even on-topic te komen;

Ik erger me er aan (en tegelijkertijd lach ik erom) dat sommige mensen dus afscheid nemen van het forum, en maar een maand of 2 actief zijn geweest op het forum. Wat mij betreft moet dat “afscheid…” topic gewoon dicht en als iemand echt denkt dat hij zo belangrijk is geweest voor het forum en besluit te vertrekken, er gewoon een appart topic voor aan te maken.

Wat ik ook overweeg is om een topic te starten genaamd “Forummen voor beginners!” In dit topic wordt forummen voor beginners beschreven op een manier die aansluit op de problemen die zich nu op dit forum voordoen.

Houd jezelf eerst eens een spiegel voor... Oh en de [i:6b46adadda]then[/i:6b46adadda] in je signature moet [i:6b46adadda]than[/i:6b46adadda] zijn. :wink:

[quote:9f6625cfa7="roblemmen"]Houd jezelf eerst eens een spiegel voor... Oh en de [i:9f6625cfa7]then[/i:9f6625cfa7] in je signature moet [i:9f6625cfa7]than[/i:9f6625cfa7] zijn. :wink:[/quote:9f6625cfa7]

Volgens mij is het geen vergelijking… dus volgens mij moet het gewoon [i:9f6625cfa7]then[/i:9f6625cfa7] zijn. En vertel me meteen waarom ik me een spiegel voor zou moeten houden.

- Combinatie van een leesfout en een typo. Sorry, ben wat vermoeid.

[quote:91c9980669="roblemmen"]- Combinatie van een leesfout en een typo. Sorry, ben wat vermoeid.

Yeah I know… maar A: Ik ben wat langer weggeweest dan een paar dagen en B: ik zit hier ook al wat langer dan 2 maanden. Ik heb op dit forum veel vrienden gemaakt en ik vond een passend afscheidsberichtje wel goed, hetzelfde geld voor de melding dat ik ook weer aanwezig ben :slight_smile:

Balen dat er steeds minder knopjes aan komen te zitten tegenwoordig..... :evil:

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x Ziezo :lol: