afreken/factureer/kassa software

Hoi allemaal! Ik ben hard op zoek naar software voor de mac waarmee je kunt factureren, contantnota's maken, voorraad bijhouden, credit/debiteurenadministratie bij houden. Je moet het ook als kassa kunne gebruiken bij directe verkoop en met meerdere gebruikers! We hebben een pakket voor de pc "ADBplus" Is er een vergelijkbaar product voor de mac? Ik ken businessbase maar dat pakket is absoluut niet ideaal. Alvast bedankt!

We hebben het intern weleens gehad over de ontwikkeling van zulk soort software voor de Mac, ik denk dat het alleen niet echt rendabel is, aangezien Macs niet zo snel als kassa gebruikt zullen worden.

Wij doen het op de Appledag ook...

2 iMacs als kassa.
Werkt als een speer.

Ik zal eens vragen of ik daar wat info over kan krijgen.

[quote:7d75f7afbc="Klokhuis"] Klokhuis maakt inderdaad gebruik van de Kassa programmatuur van Merlijn Automatisering uit Rotterdam. Merlijn is al jaren een bekende softwarehuis voor de Mac, met name het boekhoudpakket en andere administratieve programmatuur.

Klokhuis gebruikt de iKassa’s (zoals wij ze noemen) op de AppleDag in combinatie met 2 bondi-blue iMac-jes van het eerste uur (233 MHz), compleet met kassa-laden, bonnenprinter en handscanners.

Kassa werkt momenteel alleen onder Mac OS 9 en maakt gebruik van de de USB poort voor de handscanner voor barcodes en de keyspan (usb->parallel) voor de aansturing van de kassa lade en de bonprinter.

Een Mac OS X versie is in de maak en bijna beschikbaar. Er zijn nog wat problemen met het aansturen van de Keyspan onder Mac OS X.
[/quote:7d75f7afbc]

www.merlijn.nl

Succes!!