afspeellijst in map

ik heb geen idee of het kan maar is het mogelijk om in de bronnenlijst van iTunes een map te maken waar je afspeellijsten kan zetten, zodat het wat opgeruimder is. ik bedoel dus hetzelfde idee als je iPod of een gedeelde muziek dat je zon pijltje ervoor krijgt dat je in en uit kan klappen

Archief > nieuwe map ?

[quote:db77c71cb5="boosje"]Archief > nieuwe map ?[/quote:db77c71cb5] precieselijk, het enige probleem kan wellicht zijn het weer úit een map halen van een afspeellijst die je er er naar toe hebt versleept ;-)

ik heb iTunes op windows dus heb geen idee wat je bedoelt met archief maar ik bedoel dus in de lijst met bronnen in iTunes een map die je in en uit kan klappen

Ik denk niet dat die mogelijkheid er is. Ik snap trouwens ook niet hoe je zo veel lijsten weet te maken dat het er onoverzichtelijk van wordt. Heb je misschien voor elk album een aparte afspeellijst? Dat had ik in het begin, maar later heb ik het bladervenster ontdekt, wat veel handiger is.

Ohja, ik gebuik ook Windows.

ik wil het vooral om het wat opgeruimder te hebben, heb maar 15 inch tftje(arme scholier :D )

dit bedoel ik http://www.apple.com/nl/itunes/podcasts/ en dan in de lijst met bronnen die je ziet op het plaatje staat een mapje waar afspeelijsten in staan

[quote:2fe891c3ea="Moode"]Ik denk niet dat die mogelijkheid er is. [/quote:2fe891c3ea]Bij Apple is die mogelijkheid er wel. Ik zal bij mijn huisgenoot eens kijken hoe dit onder Windows moet. [quote:2fe891c3ea="Moode"]Ik snap trouwens ook niet hoe je zo veel lijsten weet te maken dat het er onoverzichtelijk van wordt. [/quote:2fe891c3ea]Ik heb zo'n 80 afspeellijsten. Meestal uitgesplitst op afspeelgegevens (beoordeling, aantal keer, laatste keer) of "stemming" (wat voor mij iets anders betekent dan genre). Met 20.000 nummers moet je toch wat.

het is me gelukt maar had dit weekend niet echt de tijd om het te melden, het was heel simpel je moet bij bestand op nieuwe map klikken, dit had ik eerst over het hoofd gezien omdat ik in de veronderstelling was dat je hiermee een map met muziek aan de bibliotheek toevoegde

bedankt voor de reacties :smiley: