afspeellijst kopieren naar andere mac

Ik heb een powerbook en een macmini (waar al m'n muziek staat). Nu zou ik willen dat een slimme afspeellijst 'favorieten' (beoordeling = *****) gekopieerd wordt naar m'n powerbook. Zodat als ik niet thuis ben ook muziek bijheb op m'n powerbook. Weet soms iemand hoe dit moet?

De eenvoudigste manier zal zijn om gewoon alle liedjes te selecteren in je smart playlist en die vervolgens te slepen naar en map om dan vervolgens die map te slepen op je powerbook.

Als je het geautomatiseerder wilt doen is een applescript hiervoor uitstekend geschikt (denk ik toch, ben niet zo op de hoogte wat er allemaal mogelijk is in iTunes maar ik denk wel dat het gaat)

Ik zou zeker hier eens kijken of er niks tussen zit wat er op lijkt http://www.dougscripts.com/itunes/index.php

Dat selecteren en slepen werkt ook niet helemaal lekker, ik probeerde een keer 200 tegelijk te kopieren en dat pakte hij niet. Ik moest het in stapjes van 50 doen...

Tja..misschien moet je je bibliotheek exporteren, dan exporteerd ie ook gelijk alle afspeellijsten. Maar dan moet je alsnog al je muziek overslepen...

Ik heb zelf ondertussen de oplossing gevonden. Aangezien die slimme afspeellijst alle muziek met beoordeling 5 bevat kan je dus ook een slimme map met beoordeling 5 aanmaken. Zo kan je de muziek kopieren naar je andere mac. Eventueel kan je daar nog met automator een actie aan koppelen.

Wauw, dat slimme map, automator combo werkt echt perfect om grote aantallen bestanden naar mn Palm te uploaden.

Gelijk mn eerste ervaring met automator en ook een hele positieve.

Bedankt !

Graag gedaan...