afspelen video op ipod

Gisteren mezelf een ipod video 60 GB kado gedaan. Ik ben er heel blij mee en video erop zetten is ook goed te doen. Nu heb ik alleen het volgende probleempje : tijdens het afspelen van een video kan ik geen van de knoppen bedienen zonder dat het afspelen er meteen mee stopt. Is dit bij iemand anders ook zo ?Zo ja wat eraan te doen

Peettomaat

Ja dat is bij mij ook, maar uit nieuwsgierigheid: Wat wil je dan doen tijdens het kijken van een filmpje wat blijkbaar niet kan. Het heeft mij namelijk nog niet gestoord en ik heb m nou ca. 2 maanden.

wat moet je doen dan?.. knoppen zijn nou eenmaal vorige volgende play/pauze of terug naar je vorige menu... alleen de selectie knop kan je drukken om daarna je scroll-wheel te gebruiken om te spoelen

Wat ik wil doen is tijdens het bekijken van een filmpje alvast zoeken in het menu naar een volgend filmpje net zoals je wel kunt doen als je muziek aan het luisteren bent.Dan stopt ook je muziek niet meteen wat de video/film dus wel doet.

tijdens het bekijken van een film, rondsnuffelen in het menu: dan kijk je toch ook niet meer naar die film, maar naar het menu?

Wat is het nut van jou vraag?

Dat die zinnig beantwoord wordt !

Is dit normaal dat de video/film ermee stopt als je een knop aanraakt (behalve volume)ja of nee ?

Zo ja dan vind ik dit vreemd.

ik zou denken als je vooruit en achteruit kunnen spoelen binnen de film en je volume kunt aanpassen lijkt me dat dat alle functionaliteit hebt die je nodig hebt om een film te kijken,en als je gaat zoeken naar een andere film dat ie dan stopt lijkt me acce[ptabel en dus ook zo bedoeld.

Hoe wil je nou tegelijk in je menu kijken en je filmpje blijven volgen? het is toch logisch dat dat niet tegelijk kan en bij muziek wel.