afstandbediening op palm m515

Halo

Ik heb een palm m515 en ik heb ergens gelezen dat er een mogelijkheid bestaat om daar een remote control van te maken. Afstandsbediening voor tv geluidsinstallatien en meer. Wel effe gegoogled maar ik vond alleen windows compatible dingen. Of een die dan wel werkt maar dan juist niet op de m515 iemand een idee?

Ik had een 505 maar heb hem ooit verkocht omdat ik er nog bijzonder weinig mee deed. Ik had er ook een afstandsbedieningsprogramma op. Je kunt toch gewoon een windows versie downloaden en op je Palm zetten. Het is alweer een jaartje geleden dat ik hem verkocht heb, maar volgens mij was dat geen enkel probleem. Volgens mij had ik iets dat Omniremote heette ofzo.

Het stomme van zulke programma’s is dat als je een afstandsbediening nodig hebt voor de tv of je stereo, dat die dan meestal voor het grijpen ligt en je Palm niet. Het enige leuke ervan is dat als je ergens op bezoek was dat je dan kon gaan zieken met de tv. Verder vond ik het redelijk overbodig. :stuck_out_tongue:

edit: http://www.pacificneotek.com/download.htm
Een zipdinges, ook voor de Mac.

Omniremote werkt wel aardig inderdaad. Een palm applicatie kan je met zowel windows als mac (als *nix) op je palm zetten.

Bedenk wel dat het bereik van de infrarood zender van de palm niet zo sterk is, en je dus niet zo veel bereik heeft als een afstandsbediening.