aftellen ............

Hoi,

Er schijnt in Final Cut Pro zo’n “aftel” tooltje te zijn. (in video effects)
Je weet wel. Je ziet ze ook wel in de bios voor een film begint.
4, 3. 2. 1. o. En dan zit het in zo’n rondje die "aftelt’ . Hopelijk ben ik niet te vaag…
slik…

antje de P.

Ik neem aan dat je vraag is: Waar zit die.... ? :wink:

Jaaa! Dat wil graag weten ja....!!! :x

Sorry…

A. de P.

Jaaa! Dat wil graag weten ja....!!! :x

Sorry…

A. de P.

Ik heb geen antwoord gegeven, omdat ik Final Cut Pro niet heb en niet weet waar het zich bevindt. Ik maakte mijn opmerking puur omdat je berichtje een tip kon zijn of een vraag, vandaar.... Maar misschien ligt het aan mij... :cry: :wink:

UPDATE: het ligt aan mij, het woordje ‘schijnt’ maakt duidelijk dat je het niet weet… en dat het dus een vraag is… :sealed:

[quote:f963e2355e="antje"]Hoi,

Er schijnt in Final Cut Pro zo’n “aftel” tooltje te zijn. (in video effects)
Je weet wel. Je ziet ze ook wel in de bios voor een film begint.
4, 3. 2. 1. o. En dan zit het in zo’n rondje die "aftelt’ . Hopelijk ben ik niet te vaag…
slik…

antje de P.[/quote:f963e2355e]

Normaal gesproken voeg je dat toe via File - Print to Video. En dan countdown aanvinken bij de opties . Op die manier krijg je 10 sec. standaard SMPTE tijdcode bij de export naar je tape. Kan ook met het Edit to Tape commando. Is dat wat je bedoelt?

Ja...! Dat is wat ik bedoel... maarre, dat kan dan zeker niet als je "FCP film" maakt. Dusse, Export-make FCP movie... Hmmm, wel jammer dat 't niet kan. Moet ik misschien op Internet kijken of ik er daar eentje kan vinden en importeren...

Dank!

A. de P.

Gewoon zelf eentje maken joh. Leuk lettertje kiezen. Misschien over een heel snelle montage van het materiaal heen. A la Matrix. Of in de maat van New York, New York. Kunnen ook wat stills zijn in de maat van de secondes. Veel leuker dan van het net plukken