Mijn 15inch MacBook Pro heeft het laten afweten begin deze zomer. Nu was ik aan het wachten tot lion en de geupdate hardware omdat ik eigenlijk een witte Macbook wou. Nu is deze uit het assortiment en voel ik mij een beetje genaaid. Is de Macbook Air 13inch wel instaat CS5 te draaien? Ik studeer namelijk grafisch ontwerp. Op bureau heb ik een goed extern display staan. Iemand die met goede testresultaten kan komen?
heb zelf een MBA late 2010 en CS5 draait echt wel, de grote SSD maakt heel erg veel goed. Het enige waar 'ie af en toe moeite mee heeft is dreamweaver maar dat is denk ik een foutje van Adobe aangezien het niet het zwaarste stuk software is.....maar ja het is zeker te doen om 5.5 te draaien op een air. Doe het nu een half jaar en vind het ronduit goed werken
De [url=http://www.appleinsider.com/articles/11/07/21/apples_new_minis_and_airs_benchmark_twice_as_fast_as_predecessors.html]specs[/url] van de nieuwe Air zien er goed uit.
Je hoeft je helemaal niet genaaid te voelen. De MacBook, MacBook Air en MacBook Pro 13" deden nou niet veel voor elkaar onder. De nieuwe Air is qua geheugen en cpu zelfs dermate krachtig dat een 15" MacBook Pro uit 2010 er niet aan kan tippen. Het enige probleem bij de huidige 13" MacBook Pro en de MacBook Airs is de gebruikte videokaart. Dit is veelal de videokaart die in de Intel cpu zit. Deze is over het algemeen vrij vergelijkbaar met de Geforce 320 die voorheen gebruikt werd, op bepaalde vlakken scoort de 320 echter wel beter. Ik zou dan ook even rond zoeken naar de ervaringen van CS5 gebruikers met de 13" MacBook Pro uit 2011. Heel veel is ook afhankelijk van wat jij als persoon nog als bruikbaar ervaart, je moet dan ook je eigen conclusies trekken.