Hoi Als ik een spel in AoM wil opslaan, doet hij het niet. Ik klik op saven, maar hij saved het spel niet echt. Elke keer als ik het spel aanzet gaat het ook weer terug naar de standaard schermresolutie. Wie kan mij helpen?
MwM
Hoi Als ik een spel in AoM wil opslaan, doet hij het niet. Ik klik op saven, maar hij saved het spel niet echt. Elke keer als ik het spel aanzet gaat het ook weer terug naar de standaard schermresolutie. Wie kan mij helpen?
MwM
speel je het spel standaard van een cd ?
als je het van een cd speelt zou ik eens proberen het spel te kopieeren naar je mac
dank je wel , maar ik ben net achter het probleem gekomen. De AoM map stond op Read Only i.p.v. Read & Write
Ik heb ook nog een AOM vraagje, en ik denk dat het wel toepasselijk zou zijn om mijn vraag hier te stellen. ik speel AOM niet zo vaak maar als ik single player speel dan heb ik geen idee hoe ik hem weer moet afsluiten :sealed: (?+Q welkt niet) nu sluit ik hem af met een F knop (zoals F9 bijv.) maar standaard heb ik geen idee :|
@magic-with-mac: bij mij sla je het spel op via ‘‘mapje rechts boven aan / spel opslaan / naam verzinnen’’ en klaar.
@ralphclaes1: als je een bericht post doe dat dan niet 2 keer achter elkaar. [size=9:03ef83b80f]dat doe je namelijk vaker :sealed: [/size:03ef83b80f]
Het kan met :apple: -alt-esc en kan het niet in het menu zelf?
Nee jammer genoeg niet, ik heb het wel eens eerder aan iemand gevraagd (in gameranger) hij speelde het al 3 jaar ongeveer maar hij weet het ook niet :cry:
en die vraagteken was een
Als ik probeer AoM op mijn G5 2x2.5GHz te spelen, dan krijg ik een error direct na de intro filmpjes. Als ik probeer de update te downloaden, dan blijken beide mirrors niet te werken. Heeft iemand wellicht de update voor me?
Alvast bedankt.