Agenda's samenvoegen

In de Agenda app heb ik in Icloud 2 agenda’s geactiveerd en wel Thuis en Agenda. In beide agenda’s staan verschillende zaken. Is het mogelijk om van deze 2 agenda’s één agenda te maken zonder verlies van inhoud?

Dat is mogelijk, je zult bij een van beide agenda’s de activiteiten veranderen in de agenda die je wilt gebruiken. Nadat je dat hebt gedaan dan kun je de agenda die je niet meer gebruikt verwijderen.

Zelf maak ik gebruik van meerdere categorieën, zoals werk, privé, sport, vakantie, studie etc.
Op die manier heb ik een goed overzicht van verschillende activiteiten, aangezien ik alles zo’n beetje in mijn agenda heb staan.

Op die manier is het echter een eindeloze toestand, want ik moet dan alles nalopen en dan nog bestaat er kans dat ik zaken oversla. Ik begrijp uit je antwoord dat er niet zo iets als kopiëren mogelijk is.

Gokje, kalender exporteren en daarna in de kalender die je wilt bewaren importeren?

Dat lijkt mij inderdaad een gok. Als ik 1 agenda exporteer en vervolgens weer importeer dan zal naar alle waarschijnlijkheid de geïmporteerde agenda niet toegevoegd worden aan die andere agenda, maar extra vermeld als aparte agenda.

Ik zou het toch maar eens proberen als jou was. Mijn gokje was blijkbaar de juiste manier:
http://www.macobserver.com/tmo/article/os-x-merging-calendars

Het is gelukt. Ik had het dus met mijn veronderstelling fout. Bedankt.