Ik ben zelf een redelijk tevreden, maar ook kritische imac / iphone-gebruiker.
Onderstaande post ik niet zozeer om Apple te ‘bashen’. Maar ik vind het wel goed, als onderstaande bekend is in de Apple community.
Niet dat het bij de concurrentie héél veel anders zal gaan… Maar toch blijft het wrang; Ik herinner me, dat toen Apple in de jaren '90 bijna failliet ging, dat men de klanten a.h.w. ‘smeekte’ om Apple trouw te blijven. Misschien is de aanstaande crisis daarom ook wel een zegen, wat betreft Apple’s service gericht denken; Dat bijvoorbeeld toekomstige imac’s gewoon weer open gemaakt kunnen worden. In crisis-tijden vinden immers veel innovaties plaats.
" Ai, Apple-medewerker brandt MacBook Air af
Eerste reviews geven hem geen ongelijk.
De nieuwe MacBook Air, die in maart gelanceerd werd, was mede door de eerdere problemen met het toetsenbord een lang verwachte update. Binnen Apple lijkt men echter minder positief en de eerste reviews onderstrepen dat beeld.
Een schrijver van ZDNet had een bizarre ervaring. Hij wilde een nieuwe MacBook Air kopen. Aangezien een bezoek aan de Apple Store niet mogelijk was besloot hij een medewerker te e-mailen. Omdat de medewerkers van huis uit verder werken kreeg hij een reactie, maar die verbaasde nogal. De eerste reactie bestond namelijk uit ‘hahahahahaha’.
Dit vond de schrijver van dit gerenommeerde IT-blog erg bijzonder dus hij startte een e-mail conversatie. De medewerker was pijnlijk eerlijk. Hij (of zij) gaf aan dat de MacBooks al een tijd geen echte technische updates meer brachten en dat de beste man beter kon wachten tot er volgend jaar wel echte verbeteringen aankomen. Ook de verdere correspondentie was opmerkelijk en niet al te positief voor de MacBook en haar kopers. De medewerker gaf namelijk aan dat zij toch wel kopen zolang er Apple op het apparaat staat. De schrijver bleef met gemixte gevoelens achter. Hij besloot de nieuwste MacBook Air toch te kopen en liep direct tegen een falende Bluetooth-verbinding aan. Geen reclame dus. … "
Lees hier verder: Apparata.nl