AIM sign-in probleem

Ik probeer sinds vanmiddag al een AIm account aan te maken maar ik krijg telkens deze melding. [img:72c1de79d0]http://freespace.nu/files/504_1114969832.jpg[/img:72c1de79d0]

Met de vraag of iemand anders hier last van heeft?!

Bedankt

als je je foto ff anpast kunnen we t misschien lezen en helpen........

Sorry hoor, maar als je de foto naar je bureaublad sleept en opent in de voorvertoning kan je em gewoon zien :wink: . (Sorry, maar ik heb altijd dit probleem met de upload site die ik voor afbeeldingen gebruik.)

[quote:e2d0485f3b="Perfect Dark Zero"]Ik probeer sinds vanmiddag al een AIm account aan te maken maar ik krijg telkens deze melding. [img:e2d0485f3b]http://freespace.nu/files/504_1114969832.jpg[/img:e2d0485f3b]

Met de vraag of iemand anders hier last van heeft?!

Bedankt[/quote:e2d0485f3b]

Hier dat het goede formaat foto… even leesbaar maken :wink:

kijk, dat ziet er beter uit! Volgens mij moet je ff klooien met bij debug van safari, probeer eens of je wel kunt inloggen als je bijv security allows expired root certificates aanvinkt.....

Oke....ik snap het niet :P Waar moet ik precies zijn omdat aan te vinken?

als je werkt met safari heb je als laatste naast Help Debug staan, daar scrol je naar beneden en kijkt bij security, vaak staat ie nog op bijv performs..... en is ie erg streng met wat ie wel of niet toelaat, als je hem op de laatste zet, dus gewoon aanvinken, zou het probleem misschien opgelost zijn.... Maarja, misschien is aol wel gewoon ff onbereikbaar.....

Kijk naar de print-screen, er staat geen debug. Maar ik zal het wel weer fout doen...

misschien tijd voor een update van safari als het mogelijk is? Ik gebruik 1.3, bij jouw versie weet ik het niet zo goed, misschien kun je het doen bij de voorkeuren?

[quote:4909814e0d="mereltje"]misschien tijd voor een update van safari als het mogelijk is? Ik gebruik 1.3, bij jouw versie weet ik het niet zo goed, misschien kun je het doen bij de voorkeuren?[/quote:4909814e0d]

Om het debug-menu in Safari te krijgen moet je in de Terminal het volgende commando typen:
defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1

Eerst Safari afsluiten voor je dat doet.

[quote:c64cfecd30="BearPig"][quote:c64cfecd30="mereltje"]misschien tijd voor een update van safari als het mogelijk is? Ik gebruik 1.3, bij jouw versie weet ik het niet zo goed, misschien kun je het doen bij de voorkeuren?[/quote:c64cfecd30]

Om het debug-menu in Safari te krijgen moet je in de Terminal het volgende commando typen:
defaults write com.apple.Safari IncludeDebugMenu 1

Eerst Safari afsluiten voor je dat doet.[/quote:c64cfecd30]

He’ bedankt voor de tip, zijn er ook nog meer tips voor het gebruik van de Debug.

Harstikke bedankt voor jullie hulp! Weer wat geleerd :D Het heeft helaas niet geholpen maar ik weet haast wel zeker dat het bij AIM licht want ik heb het gisteravond ook bij vrienden met een Windhoos computer geprobeerd!

Bedankt!