air base

Wat is het verschil tussen variant 1 en 2? Ik weet dat de eerste grijs is en de tweede wit, maar verder? Zijn er verder nog zaakdoende verschillen?

[quote:96bd94aeb2="Ganymedus"]Wat is het verschil tussen variant 1 en 2? Ik weet dat de eerste grijs is en de tweede wit, maar verder? Zijn er verder nog zaakdoende verschillen?[/quote:96bd94aeb2]

De witte heeft een tweede netwerkpoort, en is daadoor ook inzet baar als router.

Het grootste verschil is dat 1 een doorvoersnelheid heeft van max 10T en 2. is 10/100T. die honderd is belangrijk voor de doorvoersnelheid van het interne netwerk. Verder heeft 2. een ingebouwde firewall en andere manier(ingewikkelder)manier van gegevens versleutelen.

Dus m.a.w. variant 2 is beduidend de betere keuze hier.

Kay thnx peops, dat wilde ik eventjes weten.

[quote:9f7d1891bb="Cyberwolf"] De witte heeft een tweede netwerkpoort, en is daadoor ook inzet baar als router.[/quote:9f7d1891bb]

Hij was natuurlijk al inzetbaar als router… Maar dan alleen draadloos. :slight_smile:

Dus alleen de 100/mbit en interne firewire is het verschil?

Hmm het is voor mijn toekomstige ibookje opdat ik in de zomer lekker buiten kan internetten.
Zit er een enorm prijsverschil tussen??

ik weet niet of de eerste nog te koop is??? Ik heb er een, en merk nix van de verschillen hoor ;) xtra netwerk kaart in je mac... [die krijg je toch erbij van de provider] en firewall... staat aan in IpNetShareX [of hoe heet het ook al weer.. zit nu op locatie in het midden van het land achter een PBtje]