AirPods Pro 2 open en bloot: vroegtijdige unboxing duikt op

De AirPods Pro 2 zijn pas vanaf morgen beschikbaar, maar duiken nu al op bij bepaalde consumenten. Tijd voor een unboxing!

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Nou nou poeh poeh dat is me toch een partij mooi zeg.
Dit was me echt de moeite van het bekijken waard zeg. Ik had nog niet eerder de significant nieuw ontworpen AirPods Pro gezien. En dat maar liefst een dag voor dat je ze kunt kopen !
Ik moet nu even bij komen en mijn onderkaak vanaf de vloer weer terug in oorspronkelijke staat terug duwen.

@nlmarco Het is niet verplicht om een artikel te lezen, noch de afbeeldingen te bekijken.

Graag wijs is je bij deze – als waarschuwing – op onze huisregels, onder ‘onwenselijk gedrag’, punt 9 / 10.

Serieus, een waarschuwing voor deze post van nlmarco? Past waarschijnlijk in de huidige tijdgeest. Staat geen onvertogen woord in.

Zijn post heeft geen enkele toegevoegde waarde.

Probeer anders even je voorhoofd wat af te koelen met vloeibare zuurstof.
Dat adviseert👨‍⚕️ Cook ook altijd voordat hij z’n knallende primeurs op het podium loslaat op al die miljarden fans

Volgens mij is het Goderikus zelf die nogal overhit hier reageert… adem rustig in en uit joh

Mooi. Zullen we het dan nu gewoon hebben over de AirPods 2 in plaats van over anderen?