Airport 1 adsl enzovoorts

Ik heb een oude airport 1 en adsl bij zonnet(niet). Nu probeer ik mijn 3 macs via airport op adsl te krijgen. Ik heb op het Forum en elders gelezen hoe dat moet maar als ik via internet connect (10.2.3) probeer in te loggen schrijft het programma nog twee geheime cijfers of letter automatisch bij mijn wachtwoord en dan kan ik dus niet inloggen. technisch werkt het wel (Authotication failed) en dat kan alleen maar worden toegeschreven aan dat vreemde gedrag om er 2 toe te voegen in het wachtwoord. Ja inderdaad zeeeeer vreemd. Heeft iemand anders dat ook?

ik ken het probleem. Ik weet niet wat voor modem je heb? Ik heb mijn modem maar gehackt, zodat hij nu als router functioneert, ben ik van alle problemen af. Inloggen via je airport werkt niet echt in combi met ADSL is mijn ervaring. Schaf een router aan of hack je modem (als je een alcatal modem hebt). Succes

[quote:c9a06a3c24="lunapics"]internet connect (10.2.3)[/quote:c9a06a3c24]

Bedoel je dat je Mac OS X 10.2.3 draait? Waarom update je niet naar 10.2.6, misschien lost dit je probleem op…

[quote:c9a06a3c24=“lunapics”]probeer in te loggen schrijft het programma nog twee geheime cijfers of letter automatisch bij mijn wachtwoord en dan kan ik dus niet inloggen. technisch werkt het wel (Authotication failed) en dat kan alleen maar worden toegeschreven aan dat vreemde gedrag om er 2 toe te voegen in het wachtwoord. Ja inderdaad zeeeeer vreemd. Heeft iemand anders dat ook?[/quote:c9a06a3c24]

Ik vermoed dat die 2 ‘geheime cijfers/letters’ puur te maken hebben met het automatisch visueel toevoegen van 2 puntjes die ervoor zorgen dat niemand kan zien uit hoeveel karakters je wachtwoord bestaat. Als dat het geval zou zijn, dan heeft het probleem niets te maken met ‘het toevoegen’ van die puntjes… Maar wat dan wel het probleem is… ik heb geen Airport en zou het niet weten…

Is er geen firmwareupdate voor Airport?