airport 3.4.1 is toch niet zo geweldig

Op mijn Powerbook 667 mhz werkt die bejubelde update 3.4.1 niet best, Airport admin utility ziet de connectie niet en ik kan dan niet veel doen. Het signaal gaat net als bij 3.4 onregelmatig naar boven en (meestal) naar beneden en stopt soms gewoon. Met downgrade naar 3.3 alles weer prima. Utility ziet de verbinding weer. Het zou kunnen dat dit komt door de combinatie Airport Extreme en een "gewone" airport card in het Powerboekie. Ik word treurig van die slordige, niet goed gedocumenteerde, updates. Zijn er vergelijkbare ervaringen? Of ben ik gewoon gek ?, dom?, ....?(story of my life)

Wees gerust je bent niet de enigste die dit ervaart: Ik heb het volgende hierop gedaan:

1. Airport gereset
  2. in 1 keer alles netjes instellen
  3. nu werkt ie weer een aantal dgn, zonder problemen

Via de automatische update is het moeilijk dat van te voren te bedenken. Dat bedoel ik met de gebrekkige informatie van Apple, zouden ze het wel goed testen? Ik bedoel: dat resetten lees je nergens, toch? Ik heb nu na 3.4 ook 3.4.1 gereset, het werkt weer als vanouds en een stuk sneller. Het gekke is dat mijne oude Cube hier geen problemen mee heeft, gewoon op 3.4.1. Dank voor je reactie overigens.

Ik heb hier geen problemen gehad met de Airport 3.4 en 3.4.1 updates. Een PowerBook 12" en 15" met Airport Extreme en een iBook 12" met gewone Airport babbelen nog steeds met een Extreme Base Station. Geen reset uit hoeven te voeren.