Airport 3.4.1.... wie durft?

Ik zie net in de software update dat 3.4.1 voor de airport is vrijgegeven. Nu waren en boze tongen en lovende tongen over 3.4 . Wie o wie heeft geupdate? en hoe bevalt het? De drama's van 3.4 waren (volgens mij) vooral bij mensen die geen apple airportbasestation hadden maar een ander merk wifi router.

Gr J.

doen, hier geen problemen!

De 3.4.1 update kun je zonder problemen uitvoeren. De problemen van de 3.4 update zijn ermee opgelost. Alhoewel ik met de 3.4 update zelf geen problemen heb gehad.

Werkt goed, zelfs de ontvangst lijkt iets beter.

OSX 10.3.3. Airport Extreme base station, 2x mac met extreme airportcards, 1x mac met standaard airport card.

zie ook http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=18756

Na de update naar 3.4.1 heb ik wel problemen maar ik kan niet achterhalen of het door de update komt. Het signaal valt vaak weg of is laag. Ik heb twee macs en die reageren hetzelfde. Resetten van de boel (modum,router en airport extreme) helpt tijdelijk. Misschien moet de firmware worden ge-updated? Dat heb ik al geprobeerd maar het wil niet installeren, die update(FW5.4). vreemde zaak. heeft iemand een tip?

Precies zoals gezegd wordt: versie 3.4 zorgde bij mij voor ontvangstproblemen met de (Thomson) WiFi-router. De update naar 3.4.1. heeft <<voor zover ik kan nagaan>> alle problemen verholpen. Kortom deze update kun je zonder zorgen installeren! :finderoud:

Ik heb hem ook geupdate maar in het info venster van AirPort Hulpprogrammma staat versie 3.4, Bij jullie ook? LEXY

Jep. Hier staat Airport Hulpprogramma 3.4 (v3.4)

:lol: Het lijkt er op dat mijn airportconnectie door mijn satelliet(draadloze doorlink) werd verstoord. Ik heb de zendertjes uitgeschakeld en sindsdien weer een prachtige verbinding.