Airport 3.4.1

Hij is er! Ben bezig met download. Wie heeft al ervaring? [quote:74dbd4757e]Deze software-update bevat verbeterde software voor draadloze AirPort-netwerken en wordt aanbevolen voor iedereen die een voor AirPort Extreme of AirPort geschikte computer of een AirPort Extreme-basisstation gebruikt.

Nieuwe mogelijkheden van AirPort Extreme:

Verbeterde regeling van de antenne-uitvoer.
Verbeteringen in het bijhouden van logbestanden vanaf het basisstation. Deze voorziening is nu compatibel met syslog.
Verbeterde werking voor WPA-beveiligingsimplementaties.[/quote:74dbd4757e]

me 2

is er al ff toch, had hem eergisteren al volgens mij...

Roel

Zal de 3.4 versie wel geweest zijn :wink:

Ja toen was de 3.4 uit. Daarmee waren erg veel problemen mee (zie de posts alhier) En nu heeft Apple 3.4.[b:82ee633831]1[/b:82ee633831] uitgebracht. Bij mij (Airport graphite) werkt deze een stuk beter! Ik heb ook meer streepjes in mn menubalk :lol: Internet loopt ook niet meer constant vast. Lijkt goed te zijn.

als je na de 3.4 ellende naar 3.3 bent 'gedowngrade', kun je dan de 3.4.1 upgrade er zonder problemen overheen gooien? al iemand ervaringen met deze upgrade, bijvoorbeweld ook met P2P progs zoals Limewire? ik wacht gewoon wel ff met meteen updaten. ik heb mn lesje wel geleerd haha!

fijn dat ik nog maar 10.2.8 heb :cry:

Ja, je kunt gewoon direct upgraden naar 3.4.1. Dat is geen probleem.

oh ik dacht dat het niet kon (stond in beeld tijdens instaleren) Maar ik zal het proberen.

eindelijk weer beter ontvangst (ik had geen zin om weer tijdelijk te downgraden naar vorige versie). Alle streepjes ontvangst in de menubalk en dat terwijl het Asus 330b AP een verdieping lager hangt. Ik kan 3.4.1 wel aanraden tot dusver...

Is inderdaad een stuk beter 8)

:finderoud:

En p2p werkt dat ook weer, Aqusition ,lime wire dat soort dingen?

Geen enkel probleem met p2p's. Alleen heb ik soms ineens dat mn internet doodvalt. Bij navraag bleek dat mijn provider met het netwerk bezig is :oops:

[quote:3d9c829f72="stinky"]als je na de 3.4 ellende naar 3.3 bent 'gedowngrade', kun je dan de 3.4.1 upgrade er zonder problemen overheen gooien? al iemand ervaringen met deze upgrade, bijvoorbeweld ook met P2P progs zoals Limewire? ik wacht gewoon wel ff met meteen updaten. ik heb mn lesje wel geleerd haha![/quote:3d9c829f72]

Ik had ook problemen na de update, minder bereik, en limewire die op “poor” staat, en dan de melding gaf “no internet connection”. Upgrade verwijderen van airport, en probleem opgelost!