Airport advies gevraagd

Sinds kort ben ik in het bezit van een iMac(2001)Graphite/G3/600Mhz/256MB/40GBhd (2dehands gekregen! :D ) Nu wil ik een airport card aanschaffen, heb ik voor deze iMac ook een zgn. airport-card adapter?

Yes, die heb je nodig ander past het zaakje niet. Die zit er overigens soms bij als een een airportkaart koopt! Voor airportvoorbereide machines heb je die adapter niet nodig.

[quote:5a31282f1f="mike"]Yes, die heb je nodig ander past het zaakje niet. Die zit er overigens bij als een een airportkaart koopt![/quote:5a31282f1f]

Dat is niet helemaal waar!
Ik heb er vorige maand net een bij MacWarehouse gekocht, en daar zat geen verloopje bij!
Vraag dus van tevoren ff na.

[quote:9bff793f67="cmeijburg"][quote:9bff793f67="mike"]Yes, die heb je nodig ander past het zaakje niet. Die zit er overigens bij als een een airportkaart koopt![/quote:9bff793f67]

Dat is niet helemaal waar!
Ik heb er vorige maand net een bij MacWarehouse gekocht, en daar zat geen verloopje bij!
Vraag dus van tevoren ff na.[/quote:9bff793f67]

heb m’n tekst net aangepast. je hebt gelijk, niet altijd!

Sterker nog, hij zit er NIET bij....

Tenzij je bij een dealer een oude doos koopt. Voorheen krijg je namelijk de adapter er inderdaad bij, maar al sinds een jaar ofzo niet meer. :o

Mzzl,

El_Oy

Bedankt voor de info. Airport kaart zit erin met adapter en werkt als een zonnetje! 8)