Heb meerdere AE en APE / TC in mijn netwerk. Alles draait gewoon met wifi en ethernet alleen het gekke is dat in de airport configuratie app een aantal apparaten de status hebben van “maakt geen onderdeel meer uit van netwerk” terwijl ze het wel gewoon doen. Er is recent een software update gekomen dus ze knipperen oranje.
Hoe kan ik de apparaten weer zien in de configuratie app zonder de apparaten te resetten en weer toe te voegen?
Maakt niet uit of ik de apparaten op zoek via ethernet/wifi en ongeacht via iPhone/iMac etc.
Dit heb ik gisteren toevallig ook gehad. Ik heb de stroom van beide AE’s die niet meer in het netwerk stonden en dus oranje knipperden één minuut stroomloos gemaakt door de stekker eruit te halen en nadat ik ze weer aangezet heb waren ze binnen twee minuten weer zichtbaar in het netwerk.
<p class="cite">Jhollenberg op 8 juni 2019 om 09:32</p>
Hallo,
Dit heb ik gisteren toevallig ook gehad. Ik heb de stroom van beide AE’s die niet meer in het netwerk stonden en dus oranje knipperden één minuut stroomloos gemaakt door de stekker eruit te halen en nadat ik ze weer aangezet heb waren ze binnen twee minuten weer zichtbaar in het netwerk.
Dankjewel, dat werkte ook bij mij. Op IP adres zoeken lukte mij niet.
Ik heb er al maanden last van en los het dan “tijdelijk” op door de stroom er 1 á 2 minuten af te halen. Maar het probleem komt na een paar dagen terug. De betreffende TC vraagt dan om het wachtwoord, maar reageert niet als ik het 100% goede ww invul. Ik ga morgen eens proberen of het zonder wachtwoord wel lukt.