Airport Card aangeschaft

Nou,

Ik heb eindelijk een Airport Card voor mijn Powerbook Titanium aangeschaft.

Waar kan ik een handleiding vinden om dat ding te installeren? En moet ik nog aanvullende software hebben of gaat alles vanzelf?

Alvast bedankt.

Er hoort software bij, maar die kun je ook wel bij Apple downen denk ik.

Handleiding voor installatie:
http://www.macwireless.com/downloads/documents/unInstall_AirPort.pdf

Als u een computer hebt die voor AirPort is uitgerust, vindt u instructies voor de installatie van de AirPort-kaart in de documentatie die bij de computer is geleverd.

Als u toegang tot het internet hebt, kunt u instructies voor het installeren van een AirPort-kaart vinden op www.apple.com/nl/support. Voer de zoekterm “AirPort-kaart installeren” in het veld ‘Search Apple Support’ in.

Ik heb via beide van bovenstaande links een handleiding uitgeprint. Alleen de ene gaat via de onderkant van de Powerbook (onderkant erafschroefen) en de andere gaat via de het toetsenbord (toetsenbord eruit halen).

Ik ga vanavond zelf wel uitproberen welke wijze van toepassing is op mijn Powerbook, maar weet iemand hier al wat het verschil is?

Bedankt,
Saint

Jongens, hartelijk bedankt.

Card geinstalleerd en ik zit nu lekker op de bank dit berichtje te typen. Heerlijk!!!

Installeren ging zonder problemen. 1 minuut na het opstarten zat ik al op het internet.

Wat is het toch heerlijk om een Mac addict te zijn.

Gr,
Saint