Airport en Asus WL-300g

Ik heb een airport netwerk dat ik wens uit te breiden met een Asus WL-300g (heeft dus ook WDS). Hoe ga ik te werk? Mijn Powerbook ziet de Asus wel ("default") maar ik kan er verder niets mee aanvangen. Ik dacht dat de Asus via Safari te configuren is maar weet niet hoe? :( Moet ik ook instellingen veranderen in Airport basis station?

Die asus kan alleen geconfigureerd worden via een windows tool.... staat op de cd....

dan zal ik iemand met een windows machine moeten aanspreken... tja, als het niet anders kan. Heeft die dan ook een wireless-kaartje zitten of kan je via UTP-kabel de Asus benaderen? En welke instellingen geef ik dan op?

gewoon via wireless kan... ook via utp... appje zoekt zelf je wl-300g op namelijk

[quote:ece9e466a1="sigterm"]gewoon via wireless kan... ook via utp... appje zoekt zelf je wl-300g op namelijk[/quote:ece9e466a1]

nu begrijp ik het niet meer wi… :?

“appje zoekt…” heb ik dan toch geen windows nodig?
a little confused

De applicatie die je op windows moet instaleren.... die zoekt als je hem start zelf het wireless doosje op. Dan kan je in die applicatie je wireless doosje beheren :D

[img:23c5f6858f]http://www.sigterm.nl/albums/linked/asus.jpg[/img:23c5f6858f]

kan iemand me vertellen welke instellingen ik moet opgeven in de Asus? In het Airport hulpprogramma heb ik reeds het nodige gedaan maar blijkt dat het niet zo vlot op een windows pc... Ik zie dus de Asus op mijn Powerbook maar blijkbaar "praten" de Asus en mijn Airport nog niet met elkaar.

Als je me ff je "setup" geeft, dus welke netwerk apparaten je je aan elkaar hebt geknoopt zal ik per tabblad snapshots maken voor je..... pb of ichat me anders ffies :)

martijn