Airport en BitTorrent

Af en toe maak ik gebruik van BitTorrent in combinatie met mijn Airport (Graphite). Wat is nu het geval; Als er sprake is van een hoge "upload" snelheid gaat mijn Airport op tilt. De verbinding met het Internet raakt verbroken. De enige manier om hem weer aan de praat te krijgen is even uit en aan te zetten. Als ik echter gewoon download (FTP of via Limewire) heb ik nooit problemen en kan ik tot 100 kb/sec binnenhalen.

Hoe komt het toch dat er bij BitTorrent iets fout gaat? Herkent iemand dit en wat kan ik er aan doen?!

dirkjan

Had ik ook, totdat mijn basis echt overleed en nu heb ik een sweex basis en die blaast gewoon door! Geen enkel probleem meer! :)

Je kunt toch gewoon je upload limiteren.... (Als het de BitTorrent client is, en dus niet Azureus etc., moet je op het toolbar icoon rechtsbovenin klikken)

Of doe je dat al en vraag je je gewoon af hoe het komt :?

Gouden tip! Nooit geweten dat er onder dat knopje nog wat instelmogelijkheden zaten!

Wat is “sweex basis” voor een ding.

dirkjan

Je kunt ook [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/13267]Carrafix[/url] gebruiken, daarmee kun je verschillende poorten limiteren.

en als het lukt . zet dan je settings op dialup/isdn en je up naar 3... je maakt dan gebruik van de snelste down... en je up blijft op 3 kb..

succes !!! :lol:

Hoe kom ik aan zo'n icoon? Ik heb ook last van te hoge uploads. Ik heb Bittorent, die met dat lelijke icoontje van een waterval. Moet ik dan een andere torrent client hebben?

Het liggende streepje. Aan de rechter kant van het schermpje. Op de hoogte van de sluit, verklein en vergroot knoppen (het stoplicht, dus) 8)