airport en hp scanner

Weet iemand of het mogelijk is om een hp scanner net zoals een hp printer via usb aan een airport express te koppelen? Zodat je eigenlijk een gedeeld scanner krijgt?

Nee, volgens mij is alleen een printer mogelijk, want ook die 3-in-1 dingen werken niet met airport express. Het is mij in ieder geval nog niet gelukt.

Wel ik slaag er nog niet eens in om via USB een blad te scannen :x Ofwel Apple zijn schuld ofwel slechte drivers van HP (niet Tiger compatibel?) ...

het gewoon rechtstreeks snannen via usb lukt zonder problemen (terwijl de scanner toch al een jaar of 6 oud is). Misschien gewoon even op de hp site nieuwe drivers en eventueel software gaan downloaden....

Nee, dat is niet mogelijk. De USB poort op een Airport Extreme of Airport Express kun je uitsluitend gebruiken om een printer te delen over het netwerk.

Ik heb ook een goedkope HP all in one! Die doet het prima via usb!

Gewoon met de driver van de cd, die heeft toen vanzelf een update geïnstalleerd voor Tiger…
Ik heb de hp op mijn iMac zitten, en zo kan ik met mijn PowerBook wel alle functies benutten!

[quote:4d4d879813="DEform"]Ik heb ook een goedkope HP all in one! Die doet het prima via usb!

Gewoon met de driver van de cd, die heeft toen vanzelf een update geïnstalleerd voor Tiger…
Ik heb de hp op mijn iMac zitten, en zo kan ik met mijn PowerBook wel alle functies benutten![/quote:4d4d879813]

…maar niet via Airport Express zoals werd gevraagd…

[quote:4ab20e5f6b="DEform"]Ik heb ook een goedkope HP all in one! Die doet het prima via usb!

Ik heb de hp op mijn iMac zitten, en zo kan ik met mijn PowerBook wel alle functies benutten![/quote:4ab20e5f6b]

Mijn all-in-one gaat niet meer op m’n iMac en ook niet niet op de PC thuis (van die PC ligt het aan Windows). Gelukkig hebben we ook nog een Acer laptop en daarmee kan ik wel nog scannen. Toch heel vervelend. Gelukkig kan de iMac wel nog printen.