Airport en win2k Laptop help!!!

Ik heb me helemaal GEK gegoogled en te veel threads gezocht op dit en andere forums, maar ik kom er niet uit. Wie kan me helpen, please ? Ik heb een Airport rev1 BS en een win2k laptop met een US robotics wifi card. Hoe kan ik mijn laptop verbinden met mijn airport netwerk om te surfen, en als het even mogelijk is een paar mp3's over te zetten van een partitie op mijn Mac. Mijn Base station zit achter een getweakte ADSL modem/router. Please, Please help!!! Ik ben er al 5 uur mee bezig geweest, maar ik weet er gewoon te weinig van af :x :cry: :evil:

Okee. Je kunt dus wel met de Mac bij het basisstation, neem ik aan? Dan moet je met de Airport Admin Utility de "Wireless WEP Key" achterhalen (in de laatste versie staat die bij de "Summary.") Ook kan het "Wireless Channel" handig zijn. Die moet je dan op de laptop instellen. Ook moet je een eventuele beperking in het aantal computers dat bij je basisstation mag ("Access Control") verwijderen.

Dat zijn zo’n beetje de standaard problemen die je bij configuratie tegen kunt komen.

Heb me dus voor niets gek gemaakt. De verbinding was er gewoon, maar de tool op de PC gaf niets aan. In ieder geval bedankt voor de hulp!