Airport Express, Applicaties

Weet iemand of je in andere appliciaties Airport Express kan gebruiken, zoals Quicktime ?

:? Wat jij bedoelen precies?

Je bedoelt net zoiets als movietrailers in iTunes kijken? Verder begrijp ik het niet helemaal. Mijn Airport gebruik ik voor mijn internet verbinding. :roll:

iJunk vraagt zich volgens mij af of je meer kan dan enkel het geluid van itunes streamen naar een stereo via de airport express. Ja, ik dacht wel dat je bijvoorbeeld je quicktime geluid kon streamen, maar ik dacht dat je daar wel een extra plugin of programmatje moet voor installeren!!

Was dat je vraag? Als dat je vraag is zijn er zeker mensen op dit forum die je zullen kunnen helpen ivm die plugin :wink:

[url=http://www.rogueamoeba.com/airfoil/]*klik*[/url]

Sorry had me hoofd er niet bij :?

jeroenimo je bent GEWELDIG!

Dank je

Wel jammer dat de transmissie traag werkt in Garageband. Nadat je de toest hebt aangeslagen duurt het een sec of 5 voor dat je het hoort. Is dat omdat het misschien gratis is?

Nee, de transmissie is net zo snel als met Airtunes in iTunes. Alleen hoor je daar de vertraging natuurlijk niet en is het ook niet belangrijk of een muziekje 3 seconden later begint dan dat jij op start hebt gedrukt.

In Garageband is dat echter wél belangrijk. Maar daar is vooralsnog niets aan te doen.
Streamen van geluid kost nu eenmaal tijd. En dat komt niet omdat het gratis is nee…

Wat is het nut eigenlijk van dit programma? Kep het net even geprobeert, maar met video heb je er niks aan. loopt voor geen meter synchroom. Mis ik iets ofzo?

Nee hoor. Je mist niks.

Je zou bijvoorbeeld radiostreams kunnen doorzenden naar je stereo anders dan vanuit iTunes.
Dan is Airfoil dus handig.