Airport Express en ps2?

Ik weet niet of dit de juiste plaats is om deze vraag te stellen maar omdat het toch om een apple product gaat ...

Omdat ik een playstation 2 (ps2) heb die ik in mijn draadloze airport netwerk wil opnemen heb ik een adapter nodig. Een mogelijkheid zou een wireless network station adapter van sitecom zijn, echter heeft deze niet de mogelijkheid om audio door te geven zoals de airport express zo mooi kan in combinatie met itunes. Aangezien ik deze laatste optie ook graag wil hebben lijkt me de airport express een mooie oplossing, echter vraag ik mij hierbij af of de airport express op deze manier te gebruiken is. De aiport express moet namelijk binnen het draadloze netwerk de ps2 van zijn ip gaan voorzien via de ethernet poort. Dat betekend dat hij van de airport basestation een ip toegewezen zal krijgen welke hij moet gaan doorspelen naar de ps2. Heeft iemand enig idee of zoiets mogelijk is?

Ik zie het probleem niet echt. Je PS2 is namelijk voor je Airport basestation niets anders dan een gewone computer. Daarbij geldt ook dat er een IP-adres moet worden toegewezen wanneer deze wordt aangezet/aangesloten. Het lijkt me dus dat dit eigenlijk simpelweg moet werken, omdat je niks "raars" doet/wilt.

Dit topic hoort overigens misschien beter thuis in internet/netwerken. Moderators…?