Airport Express & Extreme Firmware Updates Beschikbaar.

Bij mij nog niet in Software Update paneel maar wel beschikbaar bij Apple op de site:

http://www.apple.com/support/downloads/

Een Airport Express al bijgewerkt. Het update feest bij Apple is begonnen...

top, Nu nog een firmware update voor mijn airport extreme in mijn ibook want ik word gek van die weg vallende verbindingen en het langzame internet.

[quote:bdad0ee347="Brimme"]top, Nu nog een firmware update voor mijn airport extreme in mijn ibook want ik word gek van die weg vallende verbindingen en het langzame internet.[/quote:bdad0ee347]

Die is beschikbaar.

voor dat airport kaartje wat in me ibook zit ? waar dan ik kan hem niet vinden

[quote:6968bc15ba="macpro"]Een Airport Express al bijgewerkt. Het update feest bij Apple is begonnen...[/quote:6968bc15ba]

en werkt alles nog? en is het een verbetering?

[quote:548815c6e6="vincentvega"][quote:548815c6e6="macpro"]Een Airport Express al bijgewerkt. Het update feest bij Apple is begonnen...[/quote:548815c6e6]

en werkt alles nog? en is het een verbetering?[/quote:548815c6e6]
Ja, alles werkt nog.
Geen idee, maar alles werkt nog… :stuck_out_tongue:

How te gek! Bedankt voor de tip!

BIj mij viel airport ook soms weg op mijn PowerBook, of dat het nu of voorkeurnetwerken stond, of op automatisch!

Nu maar hopen dat het opgelost is!

We gaan het er hier ook eens op wagen :P

:edit: Is perfect verlopen, ik raad iedereen wel aan om eerst alle lopende programmas af te sluiten vooraleer te updaten, zo heb je het minst kans dat er iets misloopt, geldt trouwens voor alle updates :wink:

let op,

het geld alleen voor [b:c13f19dd69]base stations[/b:c13f19dd69], niet voor de express kaart in de computer.

een beetje sullige vraag: wordt er bij het updaten om een wachtwoord gevraagd? waarschijnlijk wel het osx wachtwoord; maar wordt ook het wachtwoord van de airportXpress gevraagd? Ik weet nl niet meer zeker wat dat is :| (beetje dom ik weet het!) Maar omdat het altijd gewerkt heeft ben ik er maar gewoon vanaf gebleven. Als er nu om gevraagd wordt kan het dan betekenen dat de firmware maar half geinstalleerd wordt waardoor het ding helemaal niet meer werkt?

Ja hij vraagt om je wachtwoord van je airport express.anders moet je hem effe een harde reset geven dan is metteen je wachtwoord eruit

[quote:5957381fa2="Brimme"]Ja hij vraagt om je wachtwoord van je airport express.anders moet je hem effe een harde reset geven dan is metteen je wachtwoord eruit[/quote:5957381fa2]

hoe doe je dat?

Je gebruikerswachtwoord moet je niet ingeven. Natuurlijk wel het wachtwoord voor je Airport express...

Indien je dat kwijt bent, moet je gewoon hard resetten hé, dus de resetknop op het basisstation enkele seconden inhouden. Want softwarematig kan je niet meer resetten, want dan, jaaah, heb je je wachtwoord nodig :stuck_out_tongue:

Kijk anders eens in je sleutelhanger

[quote:91dac9ee6b="DEform"]Kijk anders eens in je sleutelhanger[/quote:91dac9ee6b] En dat is het enige juiste antwoord!

[quote:f23eba2e53="DEform"] Kijk anders eens in je sleutelhanger[/quote:f23eba2e53]

het probleem is dat ik hem destijds geconfigureerd heb met mijn pc. zal dus wel niet in sleutelhangertoegang opgenomen zijn.

[quote:aed0d7e064="macpro"][quote:aed0d7e064="DEform"]Kijk anders eens in je sleutelhanger[/quote:aed0d7e064] En dat is het enige juiste antwoord![/quote:aed0d7e064]

Niet persé: als het in je sleutelhanger staat, heb je aangevinkt, bewaar in sleutelhanger, en komt het normaal toch automatisch te staan in het invoerveld?

laten we het hopen! dan is er toch nog hoop! ik ga het vanavond bekijken.

Is het overigens veel gedoe om het ding na een harde reset weer aan de praat te krijgen?