Airport Express > @Home Internet probleem

Al een lange tijd gebruik ik mijn @home internet aansluiting. Deze loopt via mijn Airport Express. Nu was plotseling mijn intrenet verbinding weg. Nu heb ik de Imac (bolletje) aangesloten via een kabel, @Home gebeld voor nieuwe ip-gegevens en het internet deed het weer.

NU:

Heb ik internet alleen als ik contact maak met het draadloos netwerk, krijg ik geen internet verbinding. Het netwerk werkt wel gewoon. Nu heb ik alles geprobeerd…
Gister heb ik een nieuwe macbook gekocht en ook krijg ik deze niet aan het internet.

WAT MOET IK DOEN? WIE KAN ME HELPEN?

Alvast bedankt

Even Airport Express resetten? Ik denk dat de instellingen daarop niet goed staan.

Je kunt [url=http://www.bossina.nl/centre/support/pics/Airport@home.pdf]hier[/url] een instructie downloaden voor de configuratie van de Airport Express in combinatie met een @Home abonnement.

thanx ga ik even proberen

Macpro,

Je bent geweldig. Probleem opgelost. Ga mijn abonnement opzeggen bij @Home. Teveel gezeik.

Heb die van mij ook opgezegd. Maar niet vanwege het gezeik. Prijs/prestatie is gewoon laag. Heb nu voor minder geld een ADSL lijn die wel de beloofde snelheid haalt.

Zo ben ik ook weggerend bij @home. Krijg je ook nog zo'n verontwaardigd briefje, alsof ze het niet snappen ook.....