Airport Express + HP All-in-one PSC 1315

Ik heb vrijdag online een Airport Express gekocht in de aanbieding van de 'Black Friday'. Nu heb ik 'm vandaag ontvangen: het werkt perfect, alleen blijkt de HP PSC 1315 printer -die ik dus heb staan- er (officieel) niet mee te werken...

Is hier iemand die het toch aan de praat heeft gekregen?

edit: 1315

Ik heb zelf een PSC 1215 en om 'm goed te laten werken moest ik 'm eerst direct (via USB) aansluiten op m'n Mac en de drivers installeren (er zijn Universal drivers te vinden op de site van HP, mochten ze niet op de cd staan). Daarna werd 'ie goed herkend aan de Airport Express. Hou er wel rekening mee dat het maar éénrichtingsverkeer is, dus de scanner werkt niet, alleen de printer.

De software staat op mijn laptop, dus dat kan het niet zijn...

Dus je hebt 'm al volledig geïnstalleerd aan je MBP? En daaraan werkt 'ie wel naar behoren? Dus via USB. In principe kan je (als je 'm aan de AE hebt hangen) via Printers in Systeemvoorkeuren een nieuwe printer selecteren. Je hoeft geloof ik niet eens IP printer te kiezen, de Standaardkiezer zou het moeten doen.

Ik weet het alleen niet helemaal zeker want het is alweer een tijd terug en ik heb 'm nu weer gewoon via USB verbonden omdat toch wel van de scanner gebruik wilde maken…

direct aan mijn laptop werkt hij prima ja. de AE herkent hem ook wel en via de standaardkiezer is hij ook te benaderen, maar dan:

[img:66715f009a]http://img81.imageshack.us/img81/8848/afbeelding1qz8.png[/img:66715f009a]

Het gaat dus om een PSX [b:66715f009a]1315[/b:66715f009a]
We hebben ook nog een PSC 1205, eventueel kunnen ze verwisseld worden

Oke... Altijd prettig dat ze die foutmeldingen van die leesbare omschrijvingen meegeven...

Doet die andere PSC het wel?

Nog niet geprobeerd, maar volgens de HP-website werken de twee die ik heb allebei niet

Als je 's zou kunnen kijken of het wel werkt... Ik vind het toch wel typisch aangezien de PSC 1215 wel werkt, bij mij dan tenminste.

Vreeeemd Mijn mac mini, die bedraad in het netwerk hangt kan via "HP All-in-one 2.7.2" wel printen... Mijn MBP en mijn zusjes draadloze Intel-Mac mini willen printen via "HP All-in-one 4.0" en dát werkt dus niet...

Hoe krijg ik 4.0 van deze macs af en zet ik er 2.7.2 op?

Met het downloaden en installeren van de driver van de HP-website is het probleem opgelost :D

Mooi zo :) Was het dus toch een driver probleem.

Ik heb de PSC1510 en als ik de setup doe, dan kan het programma geen netwerkprinter zien. Dat vindt ik vreselijk irritant, want dan kan de de rest van het apperaat niet gebruiken. Tenzij je hem aansluit op usb, maar dat voor de wlan-tijdperk? Wie iemand hier een oplossing voor de airport met hp psc?

Je moet alle scan-software weggooien en dan alleen de bovengenoemde sofware installeren. Je printer hoort sowieso in het lijstje van printers te verschijnen: ook als je hem niet kunt gebruiken. Check anders je AE even?