Airport express in Airport extreme netwerk

Ik heb m'n 11 mbps linksys (gratis af te halen) vervangen door een airport extreme basis station. Werkt prima. Vandaag heb ik ook een airport express gekocht om via airtunes muziek te kunnen afspelen.

Klopt het dat ik moet kiezen uit:

1. airport express gebruiken alleen om audio te streamen
  2. airport express als extra basisstation gebruiken?

Kan het niet alle twee? (extreme op zolder, express in de huiskamer via hetzelfde netwerk, dus een beter bereik in en om het huis plus airtunes?)

Groet, Jaap.

[quote:413692757d="iJack"]Ik heb m'n 11 mbps linksys (gratis af te halen) vervangen door een airport extreme basis station. Werkt prima. Vandaag heb ik ook een airport express gekocht om via airtunes muziek te kunnen afspelen.

Klopt het dat ik moet kiezen uit:

1. airport express gebruiken alleen om audio te streamen
  2. airport express als extra basisstation gebruiken?

Kan het niet alle twee? (extreme op zolder, express in de huiskamer via hetzelfde netwerk, dus een beter bereik in en om het huis plus airtunes?)

Groet, Jaap.[/quote:413692757d]Geen probleem, je moet ze dan wel laten WDS’en met elkaar maar dat is een fluitje van een cent met het Airport hulpprogramma.

[quote:cfa40737b2]Geen probleem, je moet ze dan wel laten WDS'en met elkaar maar dat is een fluitje van een cent met het Airport hulpprogramma.[/quote:cfa40737b2] Cool, alles werkt weer, dank voor de tip!

groet, Jaap.

Geen probleem ;)