Airport express Leveringsdatum

Is er al iemand die een bericht heeft ontvangen wanneer de Airport Express verscheept gaat worden? Ik heb, toen ik, een uurtje nadat hij geïntroduceerd was, de bestelling plaatste, een mailtje dat hij voor of op de 15e juli verstuurt zou worden, maar tot nu toe verder radiostilte...

Iemand?

Ik heb vorige week eens contact opgenomen met de Apple Store. Ze worden "na 19 juli a.s. verzonden/geleverd".

Op mijn volgvraag dat dit in principe dus ook ergens in november 2004 kan zijn kreeg ik toch echt de bevestiging dat ik 'm op 19 juli of in de loop van volgende week in huis heb.

Jij dus ook.

Dank, ik wacht met smart.... 8)

Dan maar ff langs de dealer ... En ophalen ....

weten jullie de range van de nieuwe express

heeft dat ding het zelfde bereik als en normale base station (50 meter)

gr cles

Volgens deze spec's wel :

http://www.apple.com/airportexpress/specs.html

kan niet w88 totdat m'n nieuwe speeltje binnen is :D

Volgens mij is de range 15 meter(50 feet) bij 54 mbps. zie tekst onderin

Ik heb ook een Airport Express besteld, als ik hem binnen heb laat ik het wel even weten.

Tekst van Apple.com:

[color=red:a9a46479ae]50-foot range from the base station in typical use at 54 Mbps data rate (range depends on building construction) (1)

150-foot range from the base station in typical use at 11 Mbps data rate (range depends on building construction.[/color:a9a46479ae]

Via de Applestore staat de lvering weer op 3-4 weken ...... !!!! Archhhhhh Net als de ipod mini 4 weken ..... AARCHHHHH wanneer leren ze het nou eens bij apple ....

afwachten dus …

Bij mij staat nog steeds op of voor 15 juli in de bestelstatus :lol:

Apple verscheept 80.000 Airport Express in pre order !!!!!!!!! [url=http://www.apple.com/pr/library/2004/jul/14airport.html]Apple website[/url]

HIj is uit %% nu nog wachten op de postbode 8)

Is het het verstandigst (qua leveringstijd en prijs) om hem bij de Apple Store te bestellen? Bij Mailamac is hij een paar euro duurder iig.