Airport Express ontvangen!

Vandaag is mijn Airport Express binnen, hier paar fotos van:

[img:d5e663837f]http://homepage.mac.com/georgiosklazidis/.Pictures/Photo%20Album%20Pictures/2004-07-29%2008.44.44%20-0700/Image-D42C1832E17511D8.jpg[/img:d5e663837f]
[img:d5e663837f]http://homepage.mac.com/georgiosklazidis/.Pictures/Photo%20Album%20Pictures/2004-07-29%2008.44.44%20-0700/Image-D42C3A20E17511D8.jpg[/img:d5e663837f]
[img:d5e663837f]http://homepage.mac.com/georgiosklazidis/.Pictures/Photo%20Album%20Pictures/2004-07-29%2008.44.44%20-0700/Image-D42C5594E17511D8.jpg[/img:d5e663837f]

jij bent ook geen geringe Gadget Freak :D

aaaaaaaahhhh nu ben ik jaloers!!!!!!!!!!

ik heb er zelf 2 besteld, bij itpro en ben zo ongeduldig. hoop dat ik rap nieuws krijg

De mijne is shipping today, Yipphee! Ziet er mooi uit! Moet eens een keertje komen eten in dat restaurant van jullie, is niet ver hier vandaan:)

##

hoe laat begint je feestje?

Enne enne vertel... werkt ie een beetje ?

Makkelijk te installeren ? :?

Goede audio kwalitiet ? :?

heel makelijk Airport in de stoopkontakt cd in de mac en instrukties volgen makie!!!!!!!!!!!! :P

Haha! :) Zoals we dus gewend zijn :)

En wat kan Apple toch zooo mooi verpakkingen maken!!! :P Nu nog wachten op mijn bestelling :? Ik heb er al helemaal zin in na lezen over het gebruiksgemak!

Vergeet ITPro.

Die krijgen ook hun spullen van Flextronic.

Als je bij de Apple store bestelt komt het in net hetzelfde doosje, ook van Flextronic.
Sneller is dus een stap overslaan en gewoon online bestellen bij de Apple Store.

Bijzondere blauwtint! Ziet er cool uit die verpakking. :)

De nieuwe iPods hebben geloof ik ook die kleur in de verpakking. Blijkbaar heeft Steve een nieuwe lievelingskleur :wink: .

zou ik je er een vraagje over mogen stellen ? -- > is het mogelijk om met twee gebruikers tegelijk op internet (draadloos) te zitten met een aiportexpress ? alvast bedankt voor je reply greetz Peach

En je hebt niet toevallig een draytek 2200 airport router die je met de aex extend zeker ;-) daar ben ik heel benieuwd naar namelijk of dat gaat lukken

[quote:674be79c69="Nameless little hunter"]zou ik je er een vraagje over mogen stellen ? -- > is het mogelijk om met twee gebruikers tegelijk op internet (draadloos) te zitten met een aiportexpress ? alvast bedankt voor je reply greetz Peach[/quote:674be79c69]

Volgens mij kun je maximaal met 10 mensen te gelijk dan op het internet. Zo staat het in iedergeval aangegeven op de apple site.

Hey hartstikke leuk voor je!! Ik krijg de mijne hopelijk begin volgende week...! Heb je al muziek gestreamd naar je stereo?? En......??????

Ik ontving zojuist weer een mail van Apple over een nieuwe vertraging bovenop de twee vorige vertragingen:

[quote:97f5c6320a]De vraag naar het door u bestelde product is groter dan verwacht. Daardoor is het
niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen
wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting
op 2 augustus 2004 plaatsvinden.[/quote:97f5c6320a]

Is Apple een beetje te succesvol aan het worden? Van die 2 augustus geloof ik niets. Maandag volgt waarschijnlijk een mail om de boel nogmaals uit te stellen.

Overal om mij heen hoor ik mensen klagen over de beloofde en werkelijke levertijden van Apple. Ik heb vorige week een G5 + 20" besteld… niet rechstreeks bij Apple maar via een dealer. 2 tot 3 weken verwachten ze, maar ze worden er zelf ook gek van dus het kan net zo goed 4 tot 8 weken worden.

Maar ja, als het dan eenmaal binnen is dan vergeet je die leveringselende weer snel. Tot de volgende bestelling natuurlijk…

(...) op het verkeerde knopje geklikt...

Net ook mijn Aex ontvangen ik woon in Hoorn NH. Dus als er meer mensen in NH wonen bij deze

8)

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

the pain! the sorrow!

ik wil graag beginnen aan mijn kabel opkuis :wink: