Airport express pas in Juli uit te leveren

Ikheb een mailtje van de AppleStore ontvangen dat de bestelde Airport Express pas 15.07.2004 uitgeleverd zal worden... Dat hadden ze wel even mede mogen delen, niet???

Staat ook al vanaf het begin bij de store :wink: Even goed lezen...

Dat was inderdaad al langer bekend.

Volgens mij is dit gewoon een geautomatiseerd mailsysteem, waardoor je zo’n leuk standaard mailtje krijgt en het lijkt of je levering vertraagd is.

Wel jammer. Half juli ben ik op vakantie.

Heb ik na de vakantie nog wat om naar uit te kijken.

[quote:72b1bcd4ab]Staat ook al vanaf het begin bij de store Even goed lezen..[/quote:72b1bcd4ab]

[quote:72b1bcd4ab]Dat was inderdaad al langer bekend.

Volgens mij is dit gewoon een geautomatiseerd mailsysteem, waardoor je zo’n leuk standaard mailtje krijgt en het lijkt of je levering vertraagd is.[/quote:72b1bcd4ab]

Is niet helemaal waar jongens,
toen ik mijn bestelling plaatste stond bij zowel het bestelscherm als de bevestiging dat de levertijd ± 4 dagen zou zijn. Waarschijnlijk zijn ze bij het plaatsen van het item in de store vergeten dat het pas leverbaar zou zijn in juli. Dus we hebben wel goed gekeken, maar apple heeft niet goed zijn winkeltje geupdate. Waarom zouden ze anders een excuus mailtje sturen, normaal bij langere levertijden krijg je geen speciaal bericht.
:roll:

Het is inderdaad een excuus mailtje. Ik heb de bestelling een uurtje na bekendmaking gedaan... Dan maar een paar nachtjes extra wachten...

:x :evil: :x :evil: :x Mijn collega is dan allang terug uit America. Dat wordt dus geen Airport Express aan een lage prijs. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ze belazeren de boel. Ik heb hier de print voor me van de aankoop in de Applestore met daarop VERSTUURD BINNEN 3 DAGEN. En nu na een paar ineens half juli. Ze moeten goed zo doorgaan dan wordt dat marginale marktaandeel dat ze nu hebben nog minder. Van dit soort ranzige verkooptechnieken ben ik NIET gediend. :evil:

[quote:38d84b37ea="de.Studio"]Ze belazeren de boel. Ik heb hier de print voor me van de aankoop in de Applestore met daarop VERSTUURD BINNEN 3 DAGEN. En nu na een paar ineens half juli. Ze moeten goed zo doorgaan dan wordt dat marginale marktaandeel dat ze nu hebben nog minder. Van dit soort ranzige verkooptechnieken ben ik NIET gediend. :evil:[/quote:38d84b37ea]

en dus? heb je een contract dat ze verplicht zijn om je binnen 3 dagen het product te leveren? neen. het is een indicatie. en daar zijn geen rechten aan te ontlenen. denk om je bloeddruk, ga gewoon genieten van het mooie weer, er zijn genoeg andere dingen om je echt druk over te maken.

[quote:1556ac0062="de.Studio"]Ze belazeren de boel. Ik heb hier de print voor me van de aankoop in de Applestore met daarop VERSTUURD BINNEN 3 DAGEN. En nu na een paar ineens half juli. Ze moeten goed zo doorgaan dan wordt dat marginale marktaandeel dat ze nu hebben nog minder. Van dit soort ranzige verkooptechnieken ben ik NIET gediend. :evil:[/quote:1556ac0062]

uhm… ik voel hier enige vijandigheid… (lol… dat zeg ik altijd als mijn vrienden pissed tegen elkaar zijn… das echt grappig :P)

Met m'n bloeddruk gaat het goed hoor. Het weer kan beter. En met Apple kan het veeeel beter. Mij maakt het niet uit die paar weken. Het is niet netjes. In vergeten te updaten geloof ik niet. Het is een Amerikaans bedrijf en dit is blijkbaar hun manier van werken. Prima. Ik ben erin getrapt. Stom Stom Stom. Maar.... die Airport Express ziet er weer toppie uit !!! 8)

[quote:025b1ebb69="de.Studio"]Met m'n bloeddruk gaat het goed hoor. Het weer kan beter. En met Apple kan het veeeel beter. Mij maakt het niet uit die paar weken. Het is niet netjes. In vergeten te updaten geloof ik niet. Het is een Amerikaans bedrijf en dit is blijkbaar hun manier van werken. Prima. Ik ben erin getrapt. Stom Stom Stom. Maar.... die Airport Express ziet er weer toppie uit !!! 8)[/quote:025b1ebb69]

ja ik geef je wel gelijk… maar die Aiport Express dingen zijn idd. wel mooi… :slight_smile: ik ga er denk ik ook binnenkort een kopen…

Kom op addyboy... al jou berichten zijn hetzelfde. Het enige wat jij doet is telkens je voorganger citeren en zeggen dat je het óók vindt. Nooit een relevante opmerking. Sla je berichten er maar op na, het is echt zo!

Zo, dat moest er even uit…
Terug naar het topic

Dat het even wachten zou worden is bekent ja... vanaf het begin.... heb een uur nadat de apple site geupdate is er 3 besteld.... wat in het vat zit verzuurt niet toch? :D

[quote:3516b7d79c="arneblk"]Kom op addyboy... al jou berichten zijn hetzelfde. Het enige wat jij doet is telkens je voorganger citeren en zeggen dat je het óók vindt. Nooit een relevante opmerking. Sla je berichten er maar op na, het is echt zo!

Terug naar het topic[/quote:3516b7d79c]

sorry… dan hou ik het in het vervolg maar op wat relevantere opmerkingen, en dan zal ik even mijn mening geven: Ik vind dat apple de laatste tijd nog al wat vaag doet bij aankondigingen. xServe… vertraging… iPod mini… vertraging… Airport Express… vertraging… ja allemaal wel met een rede… maar toch, een beetje slordig… Relevant genoeg :wink:

[quote:237aaed171="addyboy"][quote:237aaed171="arneblk"]Kom op addyboy... al jou berichten zijn hetzelfde. Het enige wat jij doet is telkens je voorganger citeren en zeggen dat je het óók vindt. Nooit een relevante opmerking. Sla je berichten er maar op na, het is echt zo!

Terug naar het topic[/quote:237aaed171]

sorry… dan hou ik het in het vervolg maar op wat relevantere opmerkingen, en dan zal ik even mijn mening geven: Ik vind dat apple de laatste tijd nog al wat vaag doet bij aankondigingen. xServe… vertraging… iPod mini… vertraging… Airport Express… vertraging… ja allemaal wel met een rede… maar toch, een beetje slordig… Relevant genoeg ;)[/quote:237aaed171]

Ja hoor…

[quote:f6f1e8e220="sigterm"]Dat het even wachten zou worden is bekent ja... vanaf het begin.... heb een uur nadat de apple site geupdate is er 3 besteld.... wat in het vat zit verzuurt niet toch? :D[/quote:f6f1e8e220]

Heb je er 3 besteld? Waarom gebruik je er echt drie… ok… één om je bereik misschien te vergroten… één om op weg ofzo te nemen… en nog één voor bij je werk ofzo???

[quote:2ca46cd71b="addyboy"]Heb je er 3 besteld? Waarom gebruik je er echt drie.. ok.. één om je bereik misschien te vergroten.. één om op weg ofzo te nemen.. en nog één voor bij je werk ofzo???[/quote:2ca46cd71b]

Precies zoals het moet: een voor de stereo in de woonkamer, een in de keuken en een in de slaapkamer :slight_smile:

[quote:7345ab7bae="tijn22"][quote:7345ab7bae="addyboy"]Heb je er 3 besteld? Waarom gebruik je er echt drie.. ok.. één om je bereik misschien te vergroten.. één om op weg ofzo te nemen.. en nog één voor bij je werk ofzo???[/quote:7345ab7bae]

Precies zoals het moet: een voor de stereo in de woonkamer, een in de keuken en een in de slaapkamer :)[/quote:7345ab7bae]

oohh… erg goed plan…