AirPort Express - wederom vertraging: 30 juli

Ik krijg net een mail van de Apple Store, deels in het Nederlands en Zweeds (?), de AirPort Express heeft wederom vertraging:

[quote:3b0bbe417e]Bästa Apple Store-kund!,

Wij stellen het zeer op prijs dat u de nieuwe AirPort Express hebt besteld.

Het aantal reacties op dit nieuwe product is overweldigend. Helaas kunnen wij u het product niet op de opgegeven verzenddatum toesturen. De verzending zal nu naar verwachting op 30 juli 2004 plaatsvinden.

Ditt företag är mycket viktigt för oss, och vi ber om ursäkt för de eventuella besvär denna försening leder till.

Tack för att du handlar hos Apple Store.

Vänliga hälsningar,
Apple Store
[/quote:3b0bbe417e]

Er staat ‘naar verwachting’ dus het zal wel half augustus worden.

Introduceerd Apple haar nieuwe producten te vroeg? Ik hoor alleen maar verhalen over te veel vraag, te weinig voorraad en te late levering. Die iPod mini is bijvoorbeeld echt een absurd verhaal.

Hier wordt je inderdaad ook niet vrolijk van. Het is erg jammer dat Apple de levertijd van producten steeds later maakt. Heb dan liever dat ze hun producten ook later introduceren, zodat het verschil tussen introductie en oplevering kleiner wordt. Hier moeten ze naar mijn mening echt beter mee omgaan.

Het kan mensen afschrikken om Apple te nemen of overdrijf ik een beetje

Pete

Is the fucking war still on?? Het doet me denken aan het vroegere oostblok waar men in de rij stond voor de slager. Als je niet kan leveren verkoop het dan ook niet!!!

[quote:b0d5b7a946="Erick Verlee"]Is the fucking war still on??[/quote:b0d5b7a946]

Ik weet niet wanneer jij voor het laatst naar het nieuws hebt gekeken, maar het antwoord op deze vraag is “Yes”.

:evil:

Net nog even de Apple Store aan de telefoon. Daar werd gesproken over verzending op 23 of 24 juli. Na mijn opmerking dat ik een email had ontvangen met 30 juli zegt de Store "dan zal dat het wel zijn" - intern krijgen ze dus andere data per mail.

Of ik nu zeker kon zijn dat de verzending daadwerkelijk op 30 juli plaats vindt? “Nee, helaas.” Of dergelijke email en telefoongesprekken met de Apple Store uberhaubt van waarde zijn of iets betekenen? “Nee, helaas niet… in dit geval.”

Ik kan nog wel twee weken wachten hoor… maar die vertraging op vertraging mag wel wat minder.

Ik hoop wel dat de komende augustus te introduceren 4e generatie 60GB iPod in oktober gewoon in New York te koop is… wegens de EU-volumepolitie wil ik 'm daar kopen…

Ik werk in een Apple winkel en het is erg vervelend om nu al weken mensen in de winkel te krijgen die vragen om:

1-De iPod mini
2-De Airport Express
3-De nieuwe Cinema Display’s
4-De nieuwe iMac’s

Ik moet ze altijd weer teleurstellen helaas!!

Dus ik ben ook van mening dat zodra Apple iets nieuws opde markt brengt, ze het ook meteen moeten kunnen leveren. Dit bevordert volgens mij de aankoop van nieuwe producten wel! Als je meer dan 2 maanden of langer moet wachten op iets nieuws terwijl het overal wordt aangeprijsd, ik vindt dat vreemd en een slechte marketing strategie! Laten zien op de Store…ook gelijk leveren!!

Apple en vertragingen bij leveren van nieuwe producten....

Voor mij niets nieuws. (helaas)

:?

Joost

toch al een tijdje geen soldaten meer door de straten gezien hoor lol

wel jammer zeg... hopelijk ondervind de powermac 2.5 ghz nu ook niet gigantische vertraging :roll:...

Probleem is ook dat mocht je nu straks in augustus of september eindelijk die iPod mini ontvangen... dat er dan in no-time een 2e generatie mini's wordt geintroduceerd.

Hoe meer tijd na de introductie hoe ouder het product. Europa maakt dan straks de fabrieksrestanten op zodat ze in Amerika weer aan iets nieuws kunnen beginnen.

Ik heb alleen nog foto’s van dat ding gezien… wanneer was ook weer de presentatie? Januari? Of eind 2003?

De AirPort Express zal wel iets langer mee gaan.

Mijn broertje was begin januari zeer enthousiast over de iPodmini. Zo enthousiast zelfs dat hij wel bereid was om tot april te wachten tot het moment dat hij te koop zou zijn. Helaas liggen ze nu nog niet in de winkel. En momenteel heeft hij zoiets van laat maar zitten. Hij heeft momenteel weinig behoefte meer om nog een mini te kopen zodra deze in de winkel ligt. Bovendien is hij volgens mij niet de enige. En zijn er met hem nog veel meer mensen die diezelfde gedachte hebben.

Ik vind het zeer spijtig. Overigens voor mij nog geen reden om weer terug te stappen naar windows hoor.

Nee naar windows is wel het laatste wat je wilt doen lol....maar al met al is het de laatste tijd wel slecht gesteld met apple. En dat voor een merk waarbij je voor alles alles toch de hoofdprijs mag betalen.

[quote:ce0fef338c="Erick Verlee"]toch al een tijdje geen soldaten meer door de straten gezien hoor lol[/quote:ce0fef338c]

Die staan allemaal bij de Apple Store in de rij voor een mini-iPod.

:wink:

Hahahaha ja denk het ook:)

[quote:7370eb9634="Erick Verlee"]Nee naar windows is wel het laatste wat je wilt doen lol....maar al met al is het de laatste tijd wel slecht gesteld met apple. En dat voor een merk waarbij je voor alles alles toch de hoofdprijs mag betalen.[/quote:7370eb9634]

Apple heeft een groot deel van zijn succes te danken aan de hypes die regelmatig rond het merk worden opgeklopt: dat kunnen ze als de beste. Leveringsvertragingen vergroten alleen maar de vraag naar een product: “Als zo veel mensen het willen, móét het wel goed/bijzonder/trendy zijn”.

Laat Apple maar schuiven: de lijn is nog steeds stijgende.

:slight_smile:

Ik denk juist dat er veel afhakers zijn. Als het product te lang duurt dan is, zoals al eerder genoemd, er alweer een nieuw product op de markt of op komst.

Mensen die zich daar niet mee bezig houden trappen daar in. Maar freaks die altijd het nieuwste willen en op de hoogte zijn wachten dan wel tot het volgende product! (Wat dan natuurlijk ook weer te lang duurt voordat het er is…en zo koop je nooit wat (zie vele draadjes hierover)).

En @Addyboy, in onze store hebben we nog geeneens een dual 2,5 ter demo gekregen!!!
En ook de alu schermen staan er nog niet. Dus mensen komen voor een nieuw scherm, maar kunnen deze niet eens zien omdat wij deze nog niet geleverd hebben gekregen. Nog slechter!!!

Het zou beter zijn dat Apple een aankondiging deed op het ogenblik dat ze zeker kunnen leveren, en dan ook wel wereldwijd, en niet doen zoals met de iPod mini :D

∴ NA-NIL-IN ∴

Bij mijn bestelstatus staat ook 30 juli. Erg jammer inderdaad.