Airport Extreme aan Sitecom Router op Win XP nu nog printen?

De feiten:

• Powerbook G4 met Airport Extreme aangesloten op een Sitecom Router (WL-018 black version) netwerk
    Alles werkt snel en probleemloos
  • Printer (HP deskjet 656c) op Win computer aan de Router

Hoe kan ik mijn Powerbook instellen om te kunnen printen? Dus als ik boven zit wil ik beneden kunnen printen. Hartelijk dank voor wie mij helpt! Als er nog overige info nodig is hoor ik dat graag. :slight_smile:

Kun je je printer niet aansluiten op je airport?

1) Zorg ervoor dat je printer geshared is op de win-pc, ga naar de printer rechtermuisknop selecteer sharing.

1. Ga op je MAC naar “System Preferences” -> “Print & Fax” -> “Setup Printers” -> “Add”-> Selecteer “Windows printing”

2. Nu kan je via “Workgroup” of “Network Neigbourhood” op zoek naar je geshare-de printer.

Suc6 !

Waar staat Print & Fax? Ben ik nou blind?? Ik zit wel op Mac OS X 10.2.8.. niet op OS 9

neem de usbkabel van de printer en zet hem in de airport en installeer hem. lukt het niet helemaal gebruik dan de zoekfunctie van het forum en daar zijn een paar onderwerpen over welke drivers je kan gebruiken.

daan.

[quote:595754619e="hansenonline"]neem de usbkabel van de printer en zet hem in de airport en installeer hem. lukt het niet helemaal gebruik dan de zoekfunctie van het forum en daar zijn een paar onderwerpen over welke drivers je kan gebruiken.

daan.[/quote:595754619e]

Ik gebruik geen Airport Extreme Basestation. Ik kan op Internet via die Sitecom Router.