Airport Extreme kaart in ibook

Ik ben van plan een ibook te kopen, en ik heb een airport kaart nodig daarbij. Bij de applestore kan ik alleen maar een gewone airport kaart kopen en niet een airport extreme kaart. Komt dit doordat ik niet zo extreem kan met de nieuwste ibooks??

Dennis

In een iBook kun je alleen een gewone Airport kaart gebruiken.

Okay, ik vond de gewone airport kaart toch al extreem genoeg. ;) Tnx kenmasters!

Dennis

P.S. Hoeveel kost een gewoon airport basis station? en is deze nog wel te koop?

De gewone zijn niet meer te koop, of je moet ergens komen waar ze er nog een hebben staan. Heb mijn Snow basestation tweedehands gekocht van iemand die over was gestapt naar Extreme. Kijk bijvoorbeeld maar eens op [url=www.tweedehandsmac.nl]www.tweedehandsmac.nl[/url] voor aanbiedingen.

Ik zat er al te kijken ;) En heb nog een vraag, kan de ibook 14" combo nou ook DVD's branden of alleen lezen? Op de apple site vind ik ze er wat vaag over doen, ze zetten er bijvoorbeeld niet de snelheid van neer (van het branden) , maar wel hoe snel hij kan lezen en ook hoe snel hij een CD'tje kan lezen. Zo denk ik dat hij alleen een DVD kan lezen, maar er staat bij type drive : DVD/CDRW schijver. Dus ik vraag het maar ff ;) Kan de ibook een DVD branden?

Greetz Dennis

een iBook kan geen DVD branden, tenzij je er een externe brander aanhangt en met toast brandt

Okay, bedankt Peter! Weet ik dat ook weer!

Tnx, Dennis

lukt de gewone airportkaart neit op een extreme basestation?

jawel, met een gewone airport kaart (802.11b) kun je gewoon verbinding maken met een extreme basistation, wel even opgeven bij de instellingen van het basisstation. Overigens kun je dit soort informatie ook vinden op de site van apple.