Airport Extreme met ADSL op analoge lijn

We krijgen dit niet aan de praat ( geen signaal/lichtjes op de Airport Base), kan dit liggen aan de analoge lijn ?

Wat heb je precies gedaan? Als je je telefoon rechtstreeks op je Aiport Extreme hebt geprikt dan gaat het sowieso niet werken. Ook zou je Aiport Extreme dan wel es stuk kunnen zijn want de voltages op het telefoonnet kunnen wel eens flink pieken en dat vinden netwerkkaarten over het algemeen niet lief....

We hebben kabel vanaf de ASDL modem in de splinternieuwe Airport gestopt that`s all.....

[quote:cb8945a1fc="Applemoes"]We krijgen dit niet aan de praat ( geen signaal/lichtjes op de Airport Base), kan dit liggen aan de analoge lijn ?[/quote:cb8945a1fc]

Ik heb sinds een paar weken ook een draadloos netwerkje en dat werkt perfect met een analoge lijn.
Heb je de laatste update voor je base stations geinstalleerd?
Wordt het base station wel door de Mac herkent?

[quote:9f0555b600="Mac-ofiel"][quote:9f0555b600="Applemoes"]We krijgen dit niet aan de praat ( geen signaal/lichtjes op de Airport Base), kan dit liggen aan de analoge lijn ?[/quote:9f0555b600]

Ik heb sinds een paar weken ook een draadloos netwerkje en dat werkt perfect met een analoge lijn.
Heb je de laatste update voor je base stations geinstalleerd?
Wordt het base station wel door de Mac herkent?[/quote:9f0555b600]

is dat ook ADSL?

Ja, ook via ADSL, was een kwestie van kabeltje van modem/router naar WAN-poort van het basestation, stroom erop, Airport-configuratie-assistent en Airport-hulpprogramma draaien en met een 15 minuten had ik verbinding. Mijn G3 iMac, G4 iMac en iBook werken perfect met Airport.