Airport Extreme Update

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/12531

[quote:488c4fdbd8=“VersionTracker”]
This software update provides improved AirPort Extreme wireless networking software and is recommended for all customers with an AirPort Extreme enabled computer.

[b:488c4fdbd8]What’s new in this version:[/b:488c4fdbd8]
Enhanced networking reliability during certain memory intensive operations.

[b:488c4fdbd8]Product Requirements:[/b:488c4fdbd8]

* Mac OS X 10.3 or higher

[/quote:488c4fdbd8]
Heb em gedraaid, Airport doet t nog steeds :stuck_out_tongue:

Dit was de eerste keer dat de SoftwareUpdater vastliep bij het binnenhalen van een update... Uitgelogd en opnieuw gedownload en toen geen problemen...

pot verdorie... weer niet als eerste :)

Eindelijk weer 4 streepjes en alles werkt, tot nu hebben alle updates vlekkeloos gewerkt, toch heel erg blij met nijn appeltje. :lol: :lol:

Deze update was (bleek achteraf) hard nodig om instabiliteiten weg te werken i.s.m. 10.3.4 en (gewone) Airport... Zie mijn thread over totale hangups.

Zijn er meer mensen met gewone Airport die de updates voor extreme ook hebben gedownload?

Bij mij heeft de upate niet geholpen tegen een verminderd signaal. Maar misschien ligt het aan mijn PB(12"). Toen ik er nog een iBook naast had, ontving die veel beter. Heb altijd gedacht dat dat een Extreme-ding was (iBook had een gewone AP kaart).

Al mensen met een gewone draytek router aiport geupgrade ? Ik ben een beetje huiverig namelijk na de problemen van vorige keer :?