FYI. Zojuist springt mijn AirPort Utility aan met de melding dat er een firmware update is.
[img:d94cb75366]http://i39.tinypic.com/350vxmq.png[/img:d94cb75366]
Meer info hier.
FYI. Zojuist springt mijn AirPort Utility aan met de melding dat er een firmware update is.
[img:d94cb75366]http://i39.tinypic.com/350vxmq.png[/img:d94cb75366]
Meer info hier.
Bedankt voor de tip...:)
Beide Airport Extremes zijn gisteravond probleemloos ge-update .. :)
Tsjonge, wat een nieuws! Is dat zo belangrijk dat er een topic over geopend moet worden?
EN JAWEL!
Deze firmware ondersteunt nu officieel de AirDisk (met accounts) voor Time Machine! Dat werd tijd ook!
@ Xcode. Nee, 600 topics over iPhone OS 3.0 is nodig. Bovenstaande vernieuwing is toch wel een vermelding waard!
[quote:2ed1d88588="Xcode"]Tsjonge, wat een nieuws! Is dat zo belangrijk dat er een topic over geopend moet worden?[/quote:2ed1d88588]
Deze firmware ondersteunt nu officieel de AirDisk voor Time Machine.
daarom dus !!! Xcode
Ah, kijk, dan is het zeker nieuws! :D
En dat er zoveel topics over iPhone OS 3.0 worden geopend, is inderdaad onzin.
Firmware 7.4.1 heb ik niet kunnen gebruiken omdat deze er voor zorgde dat m'n internetverbinding enorm traag werd, hopelijk is dat met deze update verholpen.
@Maced: waar lees je dat? Betekent dit nu dat er een stabiele verbinding is met een usb-harddisk die werkt als timemachine?
Geen problemen hier met 2 Airports Express.
[quote:c7636f5369="J-P-H"]Betekent dit nu dat er een stabiele verbinding is met een usb-harddisk die werkt als timemachine?[/quote:c7636f5369] Ja, en dat werd tijd ook.
Ga het gelijk testen :)
Opnieuw een waardeloze firmware update van Apple, wel beter dan de vorige maar nog steeds slecht.
Met firmware 7.4.2 blijft mijn download snelheid steken op 1,6 MB/sec terwijl ik met 7.3.2 wel gewoon de volle 2,3 MB/sec haal. Ik ben dus weer terug op 7.3.2.
Interessant... Ik heb sinds een week of 2 een Airport Extreme en ook mijn snelheid komt niet voorbij de 1.3 - 1.6 MB/sec. Firmware 7.3.2 heb ik er nooit opgehad, simpelweg omdat 7.4 er op stond.
Is 7.3.2 nog ergens te downloaden? Ben benieuwd of dat hier ook een snelheidsboost gaat geven. Met mijn oude versatel modem/router haalde ik namelijk dezelfde snelheden als nu met de Extreme op N. Enige voordeel is dat Extreme een stuk stabieler is dan de Davolink van Versatel.
[i:68f9e5638f]Edit: Lama… Heb m al… Zal zo eens testen of het een verschil maakt… [/i:68f9e5638f]