Airport kaart lijkt kernel panic te veroorzaken...??

Ik heb wat hulp nodig. Of een lijstje met dingen die ik moet onderzoeken. Wat is er gebeurd. Sinds een paar dagen ben ik 'over' op wireless (alhoewel ik het nog niet stabiel genoeg vind). Ik heb nu al twee keer gehad dat mijn iMac (800mhz, 768kb Flatpanel) acuut in de kernel panic gaat als ik de airport kaart activeer. De eerste keer heb ik hem wegggebracht (waar ik zojuist de nieuwe airport kaart had gekocht) maar zij zeiden na onderzoek dat er niks mis was. Mogelijk iets met perifere apparatuur ? Enfin, vanavond alweer. Zodra ik mijn kaart eruit haal doet ie het weer, en zelfs nu -draadloos online mbv datzelfde kaartje- doet ie het 'gewoon' weer. Maar zoals vanavond kan ie zomaar een keer of 7-8 in de kernel panic schieten als ik airport activeer. Boem vast, rebooten, en als ik airport activeer weer Boem vast.

heeft iemand enig idee ???

Ik herinner me iRamon, die zijn airport kaart er niet goed vast in had zitten. Gevolg: kernel panics.

Zie [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20022&highlight=]hier[/url].

Bij mij ging insteken van airport ook fout met het opstarten van iBook, oorzaak: niet goed genoeg ingestoken. Dus uithalen, herstart, alles goed. Dan weer insteken, kalm en goed.