airport niet te zien bij airport hulpprogramma ? ?

Goedenavond allemaal!

Nou heb ik iets heel erg vaags, bij hulpprogramma’s - airport hulpprogramma is mijn airport express niet te zien!

Hij doet het verder wel goed maar is alleen niet te zien… heb gisteren wat instellingen hier veranderd (ja toen was hij nog wel te zien) maar nu kan ik hem echt niet meer zien.

Bij de systeemvoorkeuren is hij nog wel te zien.

Iemand enig idee hoe dit kan ?

groet,
ramon

niemand :? :roll:

terug naar fabrieksinstellingen???

en uhm hoe doe ik dat ? :?

[quote:bb097fa62d="ram0n"]en uhm hoe doe ik dat ? :?[/quote:bb097fa62d] Paperclip in één van de twee gaatjes. Aantal sec ingedrukt blijven houden, dan zie je dat het lampje fanatiek gaat knipperen. Dan heeft'ie z'n fabrieks instellingen terug.

Daarna even weer de AirPort-configuratie-assistent erbij halen

Ha toevallig een topic over iets soortgelijks

Ik ben net een 2e airport express aan het configureren (wifi usb stick van belkin waar geen tiger-drivers voor waren heb ik teruggebracht). Deze komt met een utp kabel aan een iMac en de airport moet verbinding maken met m’n eerste airport express die aan m’n router hangt.

Nu heb ik een klein probleempje, de configuratie… hij wordt niet gezien vanaf de iMac. Ik weet dat het moet werken want m’n eerste airport express werkt ook prima als ik 'm op dezelfde manier aan de iMac hang. Nu kan ik 'm wel benaderen via een pc met wifi en daar wil ik dan ook de instellingen even op veranderen.

helaas kom ik niet voorbij het password scherm, er zou volgens mij geen wachtwoord op moeten zitten als je 'm met de fabrieksinstellingen gebruikt maar toch geeft hij een error aan met de mededeling dat ie niet kan verbinden.